Kan du gætte...

søndag den 4. marts 2007

Så lød startskuddet på mit lille projekt :)

Jeg er spændt... meget spændt. Tror, at jeg som sædvanligt, får lavet tingene FOR små!!! Men nu må vi se.

Nåååh men lykkedes det, så kommer der flere. Lykkedes skriver jeg, fordi jeg fx aldrig har prøvet at samle masker op, rundt langs en strikket kant, på denne måde. Og strikket på rundpind så det hele hænger sammen har jeg heller aldrig prøvet før.

At gætte mig til en opskrift, som sådan, har jeg heller ikke prøvet så tit. Så hvis resultatet er noget værre hø bagefter... tjaaa, så må jeg huske på, at jeg hyggede mig imens ;);)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Er det en knaphulstaske?? Farverne er fine!
Hilsen Gitte

Anonym sagde ...

Jamen, du skal da lave en taske som skal valkes... det kan ikke være andet.

kh Bente B

Tina sagde ...

Gitte, En knaphulstaske? hvad er det? *oser af nysgerrighed*

Bente, jaah det skal jeg selvfølgelig*Griner* Men det er en helt særlig taske ;) Men jeg har ingen opskrift så jeg er ved at lure af hvordan man har gjort ;)

Unknown sagde ...

En knaphulstaske?? Ligner egentlig en bærepose foroven med hul til fingrene.. Du lukker et antal masker af og på næste pind slår du nye op igen.

Tina sagde ...

Gitte.. aaah okay sådan!! Selvfølgelig det kunne jeg da have regnet ud :) Nej det er ikke sådan een jeg er igang med.
Men den er på to do listen :)

Julia Zahle sagde ...

Det er da en Noni-taske!?

Tina sagde ...

Julia, det er da liiiige det det er!!!! :):):) Problemet er bare at jeg ikke har en opskrift på den*G* så jeg gætter mig lidt frem.

Send en kommentar