Farver og striber

søndag den 4. marts 2007

Mon disse farver fåes i tynd bomuldsgarn?

For hvis de gør, så har jeg lige besluttet mig for at det er disse farver mit bølgetæppe skal have! :) Nu har jeg siddet og tegnet i Photoshop, så jeg kan huske det! Lige til at printe ud og tage med ud at shoppe ;);)

Jeg er helt tosset med striber, og jeg vil sååå gerne igang ! MEN der skal først skrabes noget garn sammen på een eller anden vis :)

Og så tror jeg at et af ønskerne inden da, er en hækelnål a la den some Liselotte beskriver. Hun er nemlig igang med det tæppe jeg er SÅ forelsket i!!
Men mine hænder og arme giver hurtigt op. Og den nål ser bare rigtig god ud!

Uhh hvor jeg glæder mig til at jeg på et tidspunkt skal igang med det tæppe. Det kan godt være det ender med andre farver. Men LIGE nu, i skrivende stund... så skal mit tæppe have de farver som billedet viser ;)

6 kommentarer:

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Tina, det er nogle rigtig flotte farver du har sat sammen!!
Smart at man kan lave sådan et farveudkast og så printe ud!
Glæder mig til du skal i gang Tina!
Hilsen Gitte

Tina sagde ...

Hej Gitte,
Det glæder jeg mig også meget til :) Men først skal jeg hitte noget garn! Og da jeg har indkøbsstop pga. økonomi, så må det vente til bedre tider. Men det er jo også godt at have noget at glæde sig til :)

Tak for rosen! Jeps det er rart med et print,... så kan man jo altid sammenligne ude i butikken.:)

IF Stjernen sagde ...

det bomuld jeg har er hvidt, lyseblåt og brunt - skal jeg sende?

Hvis altså postbudet vil aflevere det hos dig...

Tina sagde ...

Britta, aj skal du ikke selv bruge det? :) hvad kan jeg gøre tilgengæld? :)

IF Stjernen sagde ...

det er skam mig der går gengæld :-)

Skal bare lige tage mig sammen til at komme på posthuset...

Send en kommentar