Der er så dejligt derude

mandag den 26. marts 2007

Ih hvor er der skønt udenfor idag :)

Manden skulle rode med bilen idag, hos mine forældre, da de har alt i værktøj ;) Så imens tog jeg hækletøjet med og plantede migselv på græsplænen, i en lun og dejlig krog.

Der var ingen hjemme, og jeg ville ikke slæbe deres havemøbler ud. Så jeg snuppede en avis fra skuret og smed mig på den!

Der var faktisk ret lunt og lækkert i krogen der. Dog kan jeg se at jeg ikke lige har brugt det mest fotovenlige hjørne, med de gamle skur i baggrunden.

Men om sommeren er her lækkert... så ville jeg have siddet i skyggen af den Japanske Søjlekirsebær, som man kan se stammen af.

Midt under hækleriet, kom genboens kat. Jeg ved min mor altid kæmper med at holde den ude af haven. Men hvad skal katten ikke tænke, når hun forsøger at jage den væk, samtidig med at han taler sødt til den, eller skrupgriner, fordi hun kan se den ingen respekt har for hende ;);) Jow jow... den er nu osse dejlig!!

Man kan rigtigt se at foråret er over os. Haven vrimlede med Mariehøns der sad tæt i klynger og nød solens varme stråler. Nøjagtig som jeg sad der og suuugede til mig af varmen og lyset!!

Hvor har jeg dog savnet det!! :)

Alle billeder, pånær Mariehønen, er knipset af Nanna.

6 kommentarer:

Dea sagde ...

øj det ser godt nok rart ud! Jeg er fanget inden dører med en grum opgave.. men jeg prøver at få løbet eller cyklet mindst en gang om dagen! Studie er noget værre pjat det tager fokus fra alt det vigtige: strik og sol!
mvh
Dea

Tina sagde ...

Hej Dea, Jeg kan levende følge dig ;) Du må prøve at skabe nogen små tidshuller til de vigtige ting ;)
Ahh og idag er vejret lige så godt... så tror jeg skal hive havemøblerne ud :)

Christa sagde ...

Sikke nogle FEDE fotos ;-)) Du ligner en rigtig Webstrikker :-)
I dag bilver også
strikke-ude-i-haven-dejlig
Forårshilsner fra Christa, Fredericia

Tina sagde ...

Hej Christa, Du kan tro jeg er en rigtig webstrikker ;) Tak for rosen.
Jeg er også på vej i haven.

Julia Zahle sagde ...

Tina, hvor ser hyggeligt ud, der i Lunderskov! Og så sidder du også der med din hotte TONI med flagrende mørkt hår og ser lækker ud!

/Julia

Tina sagde ...

Haha taaark Julia :D

Send en kommentar