Forår

mandag den 12. marts 2007

Idag kom foråret på besøg, og varmen bredte sig, som en deeejlig brise :)

Nanna og jeg fik straks lyst til en gåtur med kamera og snakketøj!
Det er noget vi begge to rigtigt godt kan lide.
Nogen gange er Nanna "offer" for min knipselyst. Offer kan man jo nok ikke kalde det, så længe hun går med en lille hemmelig drøm om at blive børnemodel ;)
Andre gange har Nanna også selv sit eget kamera med og hun er en ret god fotograf, hvis moderen skal sige det!

Nogen har af og til prikket til mig, om ikke snart de skulle se hende der skrev ;) Her kommer hun så!!

Jeg ER bare ikke vild med at stå på den forkerte side af kameraet!!! Meen det gik da lidt bedre når nu det var Nanna der knipsede. Men se mig lige... stiv og unaturlig *Skraldgriner*

Men hvorom alting er... så står jeg der, mager som altid :)

5 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Jo, jo... smuk mor --> smuk datter! :-)

Jeg synes også jeg ser mærkelig ud på billeder. På en eller anden måe ender det med jeg smiler alt for meget, så jeg ligner en klovn.

/Julia

Unknown sagde ...

Det er vist et stort gennemgående problem for os mødre!!
Hej Tina! Dejligt at se giraffen, eller hønen herself :-)
Helt rigtigt, din datter er yndig! Synes med hende som med min egen datter i den alder, det er som en blomst der folder sig ud. Lige indtil den dag der på ryggen af dem skal stå, under ombygning(teenager). Ti hi.

Julia Zahle sagde ...

Gitte - jeg ser frem til Ivalo bliver teenager, sommetider med lidt nervøse trækninger. For jeg kan godt huske hvordan jeg selv var.

Tina - kom til at tænke på om ikke du kom til Odense d. 14. April?

/Julia

hanneb sagde ...

Halløj, to søde piger:)
Og du gjorde det... hi hi, nu er det bare alle os andre der skal offentliggøres...ja, jeg siger bare, det er alt for grænseoverskridende:):)
KH Hanne

Tina sagde ...

Julia *Griner* Jamen ih hvor jeg kender følelsen!!! Jeg smiler dog sjældent sådan rigtigt på billeder... jeg ser nærmest bare skræmt ud !!!

HOV er jeg gået glip af noget i Odense.. hvad sker??

Gitte: Jaah "under ombygning" passer meget godt *Griner* Men der burde nu også følge div. andre advarselsskilte med ;)

Hanneb: Hihi det gjorde ikke helt så ondt som frygtet ;) Så bare kom frisk og smid et billede på af dig selv ;) Meeen jeg kender godt din følelse!!

Send en kommentar