Fåret?

fredag den 16. marts 2007

Nej FORET ;) Tasken er godt på vej, til at blive foret, indeni :)

Jeg har altså aldrig prøvet sådan noget før. Så grin ikke for højt, hvis i ser, åbenlyse begynderfejl !! ;)

Jeg har lavet to lommer, i siden af tasken, der lige passer med en mobillos og lidt småting. Derudover, har jeg slagtet et ringbind, for at få en stiv bund, til tasken. Det stykke, har jeg så foret, for sig selv, så det kan tages op af tasken og vaskes. Dertil, skal jeg have fat i lidt velcro, så jeg kan få det til at blive, hvor jeg vil have det!!

Men har i mon nogen gode råd, til hvordan, jeg får folderne, ude i siden, til at blive der, når man åbner og lukker tasken? Altså den harmonika-fold tasken har i siderne.

Jeg er også kommet i tanker om, at det da vist er NU, jeg skal huske at sætte snaplåsen i også! Men mon det holder, i det tynde foer? hmm. Aner ikke hvordan den skal sidde fast, sådan een. *skraldgriner*
Det er sørmer godt, man kaster sig ud i et taskeprojekt, når man ikke ANER hvordan man skal gøre 50% af det !!!

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Det kommer da til at være helt vildt godt!!! Glæder mig til at se, hvilken blomst du vælger ;-)

Kh Karen S
Tak for linket til operation Påskeglad, nu er jeg også med.

Send en kommentar