Forår

lørdag den 31. marts 2007


Der er forår i luften, for alvor nu :) Knopperne lyser grønt, i hækken og i buskene. Det er skønt!!!

Jeg sad lidt på terrassen idag og hæklede. Desværre ikke længe, da tiden ikke var til det idag.
Min mor, var pludselig i knibe, med hendes butik, så jeg måtte lige afløse der lidt. Jeg haaader at stå i butik *griner* Eller, det vil sige, at jeg elsker kundekontakten, men jeg hader pengesagerne. Jeg er talblind i een eller anden grad, og jeg går nærmest i panik, når folk skal til at betale!! Det er pinligt og svært at tackle!! :) Men, heldigvis har jeg lært at SIGE det til folk... også kunderne. For pludselig smiler de og bliver åh så hjælpsomme :)

Nå, men jeg fik da reddet hende ud af kniben idag og jeg fik hygget lidt på terrassen. Der var faktisk hele 18,5 grader derude idag. Det synes jeg er godt klaret, når der ikke er rigtigt læ for alvor. Faktisk har marts måned igen brudt en rekord i at være den varmeste siden 1990. Og flere soltimer! Hele 190 soltimer mod normal 110 :) Det er jo deeejligt!!!

Nanna rendte rundt med Eos'en igen idag. Hun elsker når hun får lov at lege med MIT kamera... for det er ikke det at hun ikke selv har et. Men mit er bare sjovere, siger hun.
Okay, der kan så også leges med nogen flere knapper... jeg ved ikke om det er det ;)
Så billedet øverst er Nanna's.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Der gemmer sig vist en potentiel fotograf i hende Nanna. Skønt billede.

Tina sagde ...

Hej Nielsen, Nahh for hun gider ikke rigtigt lære og hun ofte gider hun kun stå på den anden side af kameraet... den side som jeg SLET ikke bryder mig om ;);)

Send en kommentar