My own world

søndag den 19. februar 2012

Værsågod at bruge :)
Jeg så den anden dag et foto af en poster, med disse ord :) Jeg ved ikke hvor den fåes, men tænkte at jeg så ville lave min egen, med lidt flere farver på!

Så nu skal jeg bare finde een der kan printe i størrelse A3 for mig, så jeg kan få den op og hænge :)

Skulle du have lyst til at bruge den, skal du være velkommen. Du klikker bare på billedet, så skulle den gerne vises i original størrelse. Ellers finder du den også her!

Her i huset bages. Nanna har lige puttet en omgang blåbærmuffins i ovnen og ih hvor her dufter :) Kan næsten smage dem! Derudover nyder vi solen som skinner så smukt og varmer dejligt. Stuen er super varm lige nu og man kan stå i læ på terrassen, i skjorteærmer :)



2 kommentarer:

Anita sagde ...

Tusind tak fordi du er så sød at dele med os. Den er virkelig fin, både grafisk og i selve betydningen :-)

Tina sagde ...

Det var da så lidt Anita :) Ja jeg ku så godt lide ordene...! Kender mange af os vist.

Send en kommentar