Totalt afslapning

mandag den 27. februar 2012

undskyld den dårlige mobil-kvalitet
Idag har været en ret rolig dag... og uden tvivl tiltrængt :) Jeg synes mine dage går alt alt for hurtigt for tiden. Ikke med noget specielt... bare hurtigt.

Nanna er blevet 18 år, hun har fået kørekort, og bil. Min mor er blevet 60, min far 61... og der har været fest. Og lige om snart har min bror også fødselsdag. Her er gang i den ....

Idag startede jeg med at ringe til diverse steder. Forsikringer skulle tegnes på bil og indbo.... tandlæge skulle flyttes når man nu er 18 år.... og bankting skal fixes i den forbindelse også.

Men SÅ skulle jeg stort set heller ikke mere ud af huset idag. Og derfor har jeg plantet mig på sofaneseren, med en tegneblok og en stak sorte fiberpenne. Og bare set tv, doodlet, og renset hovedet... og ikke mindst sparet lidt på kadaveret :)

Sådan en dag kan man altså godt tåle af og til :) Egentlig ville jeg have sået chilier idag og plantet lidt planter om.... men kom aldrig så langt. For jeg skal heeeelt ud i bilen og hente den sæk jord der ligger derude ( ca. 50 m ud til bilen) og jeg gad helt ærligt bare ikke ;)

Men krimskrams, tv og afslapning, DET kan jeg lige klare... indtil jeg skal hente Nanna fra job :)

God aften til jer derude!



9 kommentarer:

laj [tulipan-hygge] sagde ...

ja tror da også der har været gang i den - så ikke noget at sige til du skal ha ladet batterierne op igen

Skøn dag for dig og flot tegning

Dorthe sagde ...

Flot krims krams, det kunne da sagtens hænge på min væg :-)

Tina sagde ...

Laj: du kan tro det har været tiltrængt med sådan en dag ;) Og tak

Dorthe: Den må du da godt få... tegner dog lidt videre på den og fylder den ud tror jeg :)

Anita sagde ...

Du skal tegne min næste malebog! :-D

Tina sagde ...

Anita .. sad faktisk og tænkte på at man kunne male det :)

Mit skønne kaos sagde ...

Hold op hvor noget fantastisk skønt krimskrams, den bare super flot ;o)

Jette Storm. sagde ...

hej hvor er det flot. lige til at komme i ramme. sidder også og tegner.gir dig ret dejligt afslappende. :)

Lene sagde ...

Super flot doodles du har fået lavet.

Tina sagde ...

Tusind tak skal i have :)

Send en kommentar