Den gyldne time

fredag den 10. februar 2012


Jeg elsker det der tidspunkt på dagen, hvor lyset bliver gyldent og blødt.... det er lige ved at starte  :) Omend det er nooowet koldt.

Tidligere idag føltes det ellers ganske lækkert ude på terrassen. Jeg fik både ryddet lidt op derude, samt klippet "juletræet" i stykker. Vi har haft et grantræ til at stå, med lys i, siden først i december. Det har egentlig været så hyggeligt, at jeg ikke ville fjerne det. Men nu røg alle grenene af og jeg ville have den op af foden!

Som om!!! Der var engang vand i foden, for at give tyngde. Det er der så stadig... nu er "vandet stift" og ret umuligt at vriste et træ op af. Så det må ligge til optøning langs husmuren lidt endnu ;)

Men terrassen blev da ryddet lidt op, efter for lang tids "stillen væk til videre udsmidning"!! Og lyset fra træet, får lov at leve videre, som pynt fra skuret og ned over stakittet. Vi har ikke anden belysning på terrassen, så det er nu meget hyggeligt :)

Jeg fik også hængt min glasmobile op, så solens stråler kan fange den og spille i glassets farver. Dog var solen lidt smuttet, da jeg nåede så langt. Men nu håber jeg ikke den bliver for træls at høre på, for naboerne. Ellers må den helt ind til en væg og hænge.... eller omarrangeres!

Men som altid, er jeg bagefter med menuen til aftensmaden.... så vil dykke ud i fryseren for at se om der er noget der nemt kan omsættes til god mad ;)

2 kommentarer:

Anita sagde ...

NØJ, sådan en glasmobile må være vildt smuk i en ordentlig omgang soldans! Jeg ser det for mig *bling bling*

God weekend :-)

Tina sagde ...

Det har jeg til gode at se endnu Anita :) men glas gør sig normalt godt i sollyset, så håber ;) Nu må vi se hvor længe den overlever. Min blomsterranke fra sidste år, gik til i stormen ;)

Send en kommentar