Brrrr

torsdag den 2. februar 2012


Ham den lille tykke, er overraskende glad for snevejret.... fatter ikke at han ikke fryser om tæerne :) Han leger ikke rigtigt i det, men kan sidde længe på plankeværket og studere faldende snefnug.

Jeg elsker også sneen, uden tvivl. Men jeg fryser da med anstand. Men nu hvor frosten rigtigt bider, er snefnuggene dog endnu flottere end normalt. Man kan virkelig se de små stjerneformede fnug og deres arkitektoniske skønhed. Tænkt så dygtig en bygmester, naturen er!!


Hvis ikke jeg frøs sådan, kunne jeg måske knipse endnu skarpere fotos ;) Men i må nøjes. Men her ser man i hvert fald de små miniaturestjerner, der laver snebunker overalt i min have.

Smukke er de... og jeg ville sådan ønske at jeg havde et macro objektiv lige nu!!!


Se bare... tusinder af små stjerner, der må give efter for vægten af hinanden.  Klik det evt. op i stort, så du slipper for bloggers komprimerede look. :)

Og lige nu daler disse små fyre bare ned i en tæt strøm. Og vidner om nogen kolde dage.... brrrr.... Må heller huske flere fyrfadslys! Selvom jeg denne vinter har en langt bedre bolig, må jeg sande at kulden godt KAN sive ind til fødderne.


Nogen gange, kunne det være dejligt, at være udstyret som ham den farlige her. Tyk, vamset pels. En pels der er så tyk og tæt, at det er næsten umuligt at give ham loppekur!! Han ruller sig glad i sneen, når nogen vil snakke.... mens jeg bare får gåsehud ved tanken ;)

Naboens kat, ser tilgengæld ikke helt så tæt ud i pelsen. Faktisk er hun blevet frygtelig tynd. Hoftebenene er mega tydelige når man aer hende. Og hun er begyndt at løbe efter os og tigge for at komme med ind.

Naboen har fået en kone fra udlandet ( en mut sort kvinde).... og efter hun er kommet til, er det tydeligt at Kinni, er henvist til sneen og mange timer ude. Og helt sikkert ikke den samme pleje, som før... hvor den endda ikke engang var så frygtelig god. ØV osse.... Ellers en smuk kat.





3 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Ta' dog den dejlige mis ind. Delebarn.....

Tina sagde ...

Det kan jeg ikke rigtigt.... for så gør jeg det samme ved min kat, som de andre gør med deres.... ved at lukke en anden kat ind på dens territorie :) Det vil jeg ikke gøre mod ham. Men vi småfodrer hende udenfor... så hun ikke går for lud og koldt vand.

Karina (Korsholms Kreative Hjørne) sagde ...

Ojj hvor er den kat køn

Send en kommentar