En cola med is tak

fredag den 3. februar 2012


Idag stod vi op til et temmeligt køligt hus.... Ikke så underligt endda. For da jeg kiggede på termometret kl. 0620, viste det - 19 grader. Brrrrr, siger jeg bare :)

Når man står stille i ca 20 sekunder, på terrassen, siger fodsålerne som om de er klistrede. De fryser fast til fliserne!

Selv colaen der stod på terrassen, under nogen havestole, vidner om en kold nat. De er ganske enkelt blevet til slush ice. Vi talte ellers om igår at de kunne tåle meget frost. For de har stået ude den sidste uge. Og ikke engang et tyndt lag is, har der været i dem. Men idag.... ja så gik den ikke længere ;)

Tror bare jeg putter mig på sofaen, under et varmt tæppe, indtil jeg skal hente Nanna. Idag holder vi nemlig hendes 18 års fødselsdage for vennerne. Vi har lejet et spillested i Kolding, hvor hende og en skolekammerat, begge holder deres 18 års fødselsdage. Fy for den, en kold aften de skal vandre rundt i byen i. Hvis de da ikke bliver på stedet, når dørene åbnes for alle, til midnat.

Personligt, kan jeg så se frem til en laaaang aften og nat. For jeg har lovet at agere taxakørsel i nat, når Nanna og et par veninder skal hjem og sove.


3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Puha jeg kender det, mine sprang i caroprten i nat - ups

Tina sagde ...

Dorthe: aj haha :) Mine overlevede sjovt nok, men var massive... så der gik lige nogen timer inden de ku drikkes!

Skribenten sagde ...

Her er taget jo blevet fjernet for tre uger siden, så med denne vinters timing.. betyder det at jeg i øjeblikket har hele 12!! grader i min lejlighed. MAND jeg siger dig det er koldt. Faktisk tror jeg det har været årsagen til at jeg har haft nogle migræner af den anden verden. Nu er sengen flyttet væg fra den kolde væg og jeg er glad for at være strikker hihi.

Cola med is er ellers ikke dårligt så SKÅL på at sneen endeligt er faldet. Vi må nyde det inden den er væk igen.

Mange knus
Henriette

Send en kommentar