Ung bilejer

søndag den 26. februar 2012



Nu kan Nanna også kalde sig bilejer! En lille bordeauxrød Renault Twingo, har nu hendes navn på registreringsattesten. Og pigen har et smil der går fra øre til øre :)

Ikke svært at forstå! Hun havde måske ikke lige forestillet sig at hun skulle eje bil, kun 4 dage efter at kørekortet var i hus. Men ikke desto mindre, kan hun lige om lidt sætte fod på egen speeder!

Bilen skal lige tjekkes igennem og synes, før den også holder på matriklen... men så !!! Så skal der skrabes benzinpenge sammen ;)

For at dette kunne lade sig gøre, har mine forældre i den grad ydet en kæmpe indsats... ellers havde dette slet ikke kunnet lade sig gøre endnu. Nanna har jo ikke ligefrem vundet i lodtrækningen med de rige forældre ;)

Men kan ikke lade være med at tænke: Snart kan jeg igen sove længeeeeee!!!!! Så skal jeg ikke ud og drøne rundt med hende i min bil kl. tidligt og sent ;) wohooo!

Og så er det jo heller ikke helt skidt at få en masse køreerfaring fra starten af.... :)

Tillykke med bilen Nanna, du fortjener det virkelig!

5 kommentarer:

Sonja sagde ...

Tillykke med den, det giver den unge dame lidt ekstra frihed :)

Lis sagde ...

Tillykke med din genvundne frihed til at sove længe om morgenen, og gå tidlig i seng om aftenen.

Tillykke med datterens kørekort og bil.

Kh. Lis

Sine Smed sagde ...

Det var en vild gave at få. Men mon ikke bilen bliver brugt flittigt. Det bliver dejligt at kunne sove lidt længere. Tror også min mor var glad for at hun slap for at køre os efter min søster og jeg fik kørekort. Plus nu har du en stor fordel, nu er det din tur til at blive hentet efter diverse arrangementer :)


Holder forresten endnu en giveaway på min blog hvis du har mod på at prøve igen?

Tina sagde ...

Sonja: Tusind tak :)

Lis: mange tak :) Uha ja friheden!

Smed: DET var det og jeg er også yderst taknemmelig på hendes vegne!! :) Ja hun kørte os hjem fra min mors 60 års fødselsdag... så jeg kunne for en gangs skyld drikke lidt vin uden at tænke på hjemtransporten ;)

Tina sagde ...

Smed: Hov og HELT klart jeg har mod på det igen!!! :) Er du vimmer nogen søde fugleuroer du har lavet !!! Sådan nogen gad jeg godt i hvid, i min stue!!

Send en kommentar