Kulør på dagen

torsdag den 9. februar 2012


Sååå fik jeg kulør på dagen... eller i hvert fald på armvarmerne!! :) Lidt tid og to filtenåle senere, ser mine grå armvarmere sådan ud.

Jeg er ganske godt tilfreds og har virkelig hygget mig med det :) Lidt sjovt at man, så hurtigt trods alt, kan sætte kulør på sine ting. Dog må jeg hellere have lidt flere filtenåle på lager til næste gang!
Men uden tvivl ikke sidste gang, jeg skal forsøge mig ud i nålefiltning af detaljer.

Jeg har en plan om et tørklæde, der skal pyntes med små kulørte firkanter :) Men mere om det en anden gang. Er nemlig lidt i tvivl om det skal nålefiltes eller nunofiltes. Men mangler et tørklæde, til at bruge sammen med min sorte kjole og de græsgrønne strømpebukser, her om 14 dage.

Lige nu, vil jeg dog nøjes med at nyde disse... mens jeg overvejer om jeg nogensinde får filtet de grønne handsker færdige ;)




7 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det ser rigtig fint ud. Lidt med godt.

Der er noget meditativt over filtenåle og de gentagne bevægelser :)

IF Stjernen sagde ...

"Mangler et tørklæde" kan det nu også passe? ;)

Tina sagde ...

Pernille: Less is more... er der nogen der har sagt ;) Ja det er nemligt rent meditativt!!! Elsker det :)

Britta: Måtte lige grine højt der !!! Jeg mangler da ALTID et tørklæde! ;) Har jo ikke alle farver eller farvekombinationer endnu vel? :D

Lene sagde ...

nøj hvor er de flotte, men det havde jeg nu også regnet med fra din hånd :D

Tina sagde ...

Lene: taaaak :)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

øj, hvor er de altså blevet flotte. De smukke prikker er det touch, der gør dem helt vidunderlige!

Tina sagde ...

Karen: Tusind tak skal du have :)

Send en kommentar