Varme hænder

fredag den 10. februar 2012


Sååå fik jeg også gjort mine handsker færdige :) Puha det holdt hårdt. Jeg tror ikke jeg filter ret mange handsker.... jeg siger det bare! Sjældent har jeg prøvet noget der er hårdere for fingrene.

Men de er blevet lækre... i hvert fald at se til. De er ikke testet ude i kulden endnu. Men det skal helt sikkert nok komme.

Og så passer de vældig godt til mine armvarmere. Så een ting er sikkert... der skulle være mulighed for at holder hænder og arme varme nu. Måske man bare skulle filte sig en heldragt? ;)

Selvom det måske nok vil se lidt sjovt ud. Ligesom de forvoksede "sparkedragter", de unge render rundt i idag ;)

Kan godt være jeg bare skal nøjes med sutsko og et tørklæde, som de næste projekter! Tørklædet er ikke så slemt... for der lægger vaskemaskinen, kræfter til arbejdet. Sutskoene er lidt værre... for de er noget a la handskerne at arbejde med.




12 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Fede :) det ser rigtig godt ud som par:)Sikke et arbejde.

Knus og kram herfra

Quinden sagde ...

Åh hvor er de fine ! Og sikke et kæmpearbejde !!! Og så er jeg vild med udsmykningen på overtræksdelen.... tak for inspiration! Quinden

IF Stjernen sagde ...

Flot arbejde og hver er det dog et flot og unikt sæt. Endnu en kreation fra dig der nok skal skabe opmærksomhed :)

Tina sagde ...

Elfepigen: Tak :) Ja de kan bæres sammen eller hver for sig. Det var nu ikke noget jeg havde planlagt fra starten. Men ser ok ud :)

Quinden: Tak for rosen :) Et kæmpe arbejde, uden tvivl... bare spørg mine ømme muskler ;)

Britta: Tak :) Var slet ikke meningen der skulle være et sæt... men det KU godt være det ;)

Penille Hjortnæs sagde ...

Endnu to smukke projekter fra din hånd. Det er en fryd at følge med og samle inspiration her hos dig!

Mange hilsner
Penille

Stine sagde ...

Dejlige handsker - hvor er de fine. Smart ide at lave dem så de passer sammen.

De ser rigtig dejligt varme ud.

Tina sagde ...

Moster : Tusind tak skal du have :)

Stine: taak :) Det var helt utilsigtet... men fungerer fint. Også her i overgangsvejret, hvor man kan nøjes med en trøje eller poncho, frem for tyyykke jakker.

Tina Dalbøge sagde ...

Så flotte. Kan godt se det må have været et hårdt arbejde... og også flotte armvarmere, du er produktiv!

hanneb sagde ...

Lækre ting du har lavet:-)

Tina sagde ...

Tina: Tusind tak :) ja det er en del hårdere end jeg troede.

Hanne: tusind tak :)

Pernille sagde ...

Hold da op. Jeg har aldrig filtet et par handsker, men jeg er ikke i tvivl om hvilket arbejde, der ligger bag.

Jeg er fuld af beundring :)

Tina sagde ...

Man finder i hvert fald ud af hvor armmusklerne er ;) Men resultatet kan så varme de ømme muller bagefter ;)

Send en kommentar