En følelse af forår

fredag den 17. februar 2012


Sneen er næsten væk.... en smule for tidligt, hvis du spørger mig... men ikke destro mindre væk :) Det grønne græs titter nu frem og vidner om snarlig forår.

For at hjælpe den lidt på vej, røg der nogen buketter tulipaner med hjem idag :) Nøj hvor jeg lige trængte til en forårsbebuder!

Jeg trænger i den grad til varme, solskin og gåture uden en masse overtøj :)

Men det kommer nok snart, gætter jeg på. I hvert fald har solen magt, i disse dage. En krog med læ og det kan føles helt lækkert.

Jeg har ikke været ret meget ude og nyde det idag. For her har den stået på rengøring og oprydning. Søndag holder vi nemlig Nannas fødselsdag, for familien. Så der skulle gøres klar til gæster, samt handles ind til at bage kager. Nanna har bestilt kagemand (det bliver man vist aldrig for gammel til) samt blåbær muffins :) Og som fødselaren ønsker, skal hun få det!

Indtil søndag, vil jeg dog lige nå at slappe lidt af!! Og det vil jeg så gøre, til synet af smukke tulipaner... min yndlings forårsblomst!




2 kommentarer:

Sine Smed sagde ...

Det ser virkelig forårsagtigt ud, har selv købt påskeliljer for at fremskynde foråret. Det bliver så godt når det bliver forår/sommer igen. Mmmm

Tina sagde ...

Smed: Ja jeg må også indrømme at jeg glæder mig til foråret i år :) Nok pga manglende god sommer og en underlig vinter.... så nu må der da vente en SUPER sommer på os :)

Send en kommentar