Kreative dage 2011

lørdag den 29. oktober 2011


En RIGTIG god dag er slut :) Jeg er træt i krop og sjæl og vældig mæt af indtryk. Genboen og jeg, hankede op i hinanden og drønede til Kreative Dage i Fredericia. En dag jeg virkelig har set frem til.

Jeg mangler nye input og ikke mindst nogle materialer, der kan friste og sætte igang :)

Og det har jeg fået. Både en bog fra Panduro Hobby med maaasser af gode idéer. En havenisse, så grim at den er lidt sød..... (og som har en bieffekt ;) Nanna vil flytte hjemmefra pga den!! ) 6 nøgler garn, som sammen med lidt af det jeg i forvejen har, skal omsættes til et tørklæde i små cirkler. Nogen kulørte perler, der får mig til at tænke på M&M's på snor ;) Og sidst men ikke mindst, to cones med rustfri stålgarn, som jeg har drømt om at prøve, i flere år !!! Endelig kunne det så købes her i DK.

Men gosh hvor er jeg også brugt op nu. Fødderne værker og skuldrene ligeså. Hovedet summer af indtryk og snakke med alle i skønne skønne mennesker :) Hold K*** hvor har jeg hilst på mange idag!! Jeg nævner ingen, og ingen er glemt! Men orker simpelthen ikke at linke til alle dem jeg har snakket med idag :) Men i ved hvem i er.... og jeg nød viiiirkelig meget at hilse på jer, selvom det var så kort!

Denne post har slet ikke rigtigt nogen fotos derfra i år, da jeg valgte at lade det store tunge kamera ligge hjemme. Så lommekameraet har kun knipset lidt småting jeg faldt for :) Men rigtig mange af jer, kender jo også allerede Kreative Dage, eller har selv været der.... så i lukker bare øjnene og forestiller jer dagen igen ;)

Nu vil jeg smække fødderne op og kigge lidt i min nye idé bog og bare slappe af :) Rigtig god aften til jer derude!!



6 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Sikke dejlige ting du har fået med hjem :-) Vi har også været afsted idag så vi er nok gået forbi hinanden. Her skal aftenen også bruges på afslapning og hygge og dagens indtryk nydes.
God weekend
Majbritt

Skribenten sagde ...

Jeg er simpelthen så øv over at jeg ikke havde energien til at deltage. Min strikkegruppe tog ellers afsted, men for mig ville det blive en alt for lang dag. Ihvertfald i denne tid, har jo kæmpet med at komme af med en lungebetændelse. Derfor fik jeg slet ikke hilst på hverken dig eller alle de andre bloggere jeg så gerne vil møde, håber bare der kommer en anden anledning. :)

Skønne køb du har med hjem, tillykke med dem.

Kh Henriette ;)

Bettina sagde ...

Skønne ting! Tak for snak og kram!

Tina sagde ...

Majbritt: Der var også viiildt mange mennesker deroppe :) Så slet ikke så mærkeligt vi er smuttet forbi hinanden. God søndag til dig :)

Henriette: ja det kunne jeg ellers godt have undt dig at være med til :)Men skulle du en dag være her i nærheden af hvor jeg bor, så kig endelig ind :) Og så håber jeg virkelig du snart kommer af med den sejlivede lungebetændelse :) Knus

Bettina: Jaaaa skønne ting! Glæder mig til TETSU garnet.... selvom jeg til min lille ærgelse lige har opdaget at der er MEGET mindre på deres spoler, end dem man køber i USA. SÅ de er dyre i forhold til ... samt jeg kan ikke bruge de opskrifter rundtomkring. øvøv. :) Og dejligt at hilse på... sikke det kørte i jeres stand!!! :) Kommer snart til Vejen og kigger i butikken!! :)

Hygge-Strik sagde ...

Det glæder mig at du er kommet afsted, der er virkelig så meget inspiration at få, men det kræver efterfølgende en fridag dagen efter, for man er total bumpet i sit hoved af alle de skønne indtryk.

Annette sagde ...

He He - jeg fik en orange havenisse som nu gemmer sig hos min søster... er spændt på hvornår hun ringer....
-Og som Bebiane skriver, der er så mange inspirerende indtryk der lige skal bundfældes...

Send en kommentar