Nyt hår

torsdag den 20. oktober 2011


Hmmm sådan nogen: "knips lige hurtigt et foto af håret ikke?", gør bare ikke at jeg synes at jeg ser spor godt ud på fotos :) Men jeg lovede jo at vise hvad jeg endte op med.

Jeg fik håret klippet i mange længder, lidt kortere... og asymetrisk pandehår og længder i siderne. Farverne... puha, helt nyt for mig. Hvis jeg farver hår, plejer det at ende op med noget meget mørkt brunt, sammen med en enkelt nuance af noget andet.

Men denne gang fik jeg 5 farver i håret. En sort indenunder det hele... man kan se en tot der ligger ud på skuldrene. Og i toppen fik jeg et mix af 4 farver: Orange, rød, en grå/lys og en gyldenbrun.

For første gang længe, gik jeg faktisk hjem med ro i maven og et : Okay, det kan godt bruges :) ;)

Jeg sætter mig altid nogen idéer i hovedet, som jeg enten ikke får gjort, eller som ender op med at være ALT for kedeligt i forhold til hvad jeg drømte om.

Men denne gang er der kommet lidt mere farve på. Og der er også noget der kan kaldes en frisure. Og ikke bare lige pandehår og lige længder.

Stadig ikke helt det jeg sommetider nikker bifaldende til hos andre.... men måske næste gang jeg er klar til endnu mere knald på ;)


Nu må vi se, hvad et ender med, en anden gang :) men lige nu, er det i hvert fald rart med lidt gyldne varme farver her til vinter :)


22 kommentarer:

Ellen sagde ...

Frisk og smart frisure. Det klæ´r dig. Flot med de mange farver. God dag.

Lene sagde ...

Ej Tina, hvor ser du bare godt ud med dit nye hår

Helle K. sagde ...

Du ser hammergodt ud. :)
De klæ'r dig vildt godt med det ulige pandehår, farverne og de ulige længder. Rent 13-tal fra mig :)

Anita sagde ...

Det ser altså skiiiide godt ud til dig :-)

Anonym sagde ...

WAW!!! Klæder dig skidegodt.

fru Jensen
Gudhjem

Dorthe sagde ...

Halløj hvor er du lækker ;-)

*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

Tillykke - det er SUPER-FLOT til dig :-)

Pernille sagde ...

Wauw, du ser supergodt ud :)

Anette sagde ...

Wow hvor ser det godt ud. Det klæder dig rigtig godt med alle farverne.

Fríða sagde ...

super FLOT!
kh.fra Island
Frida

Lis sagde ...

Wow, den frisure er bare dig. Farverne er også rigtig gode, så kan godt forstå din indre mavero er ok. Jeg ville også være vild med mig selv med sådan et udseende.

Kh. Lis

laj sagde ...

wow jeg er helt enig med alle de andre Det ser bare så godt ud til dig og farverne piift de er flotte

Anonym sagde ...

Det ser fantastisk ud! WAW

Anonym sagde ...

Så flot med alle de farver.
Tænk på hvordan de vil stråle i efterårssolen de næste dage, når du skal ud at tage flotte billeder :)

tanterne sagde ...

Det er blevet rigtig godt
:-D

Tina sagde ...

Tak for rosen, til jer allesammen :) bliver helt rød i kinderne!

HEKSEN sagde ...

Wauw en lækker sag. Flot flot

Anne sagde ...

Helt ny og frisk Tina, du ser rigtig efterårsfin ud!!

Tina sagde ...

Tusind tak til jer to også :) Ja det er faktisk ret efterårsagtigt :) Næsten samme farver som en rigtig efterårsskov :D

Strikkefuglen sagde ...

Hold da helt op hvor er det flotte farver du har fået i, det er super flot til dig :-)
God weekend
Majbritt

Anonym sagde ...

Wauu det ser super godt ud :-)

Tina sagde ...

Tak skal i have :) :)

Send en kommentar