Camomillen strækker sig

tirsdag den 4. oktober 2011


Camomille sjalet er færdigt :) Wohooo sejr til mig! Den har været lang tid undervejs. Strikkelysten har været helt væk og pludselig kom den igen. Og så skulle jeg lige bøvle lidt med borten også... det der med at huske at kigge efter rettelser på nettet, glemmer jeg aldrig igen ;)

Farven på foto er ret misvisende :) Men når det er tørt skal jeg nok lige tage nogen ordentlige fotos, hvor farven er helt rigtig :) Den er nemlig så smuk den grønne og slet ikke så støvet, som det ser ud her.

Og så var det i øvrigt godt at jeg ikke havde en enkeltseng, men en 3/4 seng. For ellers kunne sjalet da ikke være der. Jeg er i forvejen helt nede på siden af sengen og sætte nåle i... i den ene side. Måske jeg skulle ønske mig en dobbeltseng.... og så bare lige et større hus også? ;)

Da jeg igår gik og kiggede efter hvad jeg SÅ skulle give mig til, fandt jeg et strikkekit af Geilsk.. garn og opskrift til sjalet Skulderblad. Garnet er grønt. Grønt som på det nederste foto hos Geilsk. Jeg får det ikke lavet, da jeg altid går HELT i fisk når jeg skal strikke efter diagram. Så derfor sætter jeg det til salg. Du kan få det for købsprisen, så betaler jeg portoen :)






13 kommentarer:

laj sagde ...

vild flot sjal. Det er et stort stykke arbejde du der har lavet FLOT!

Elfepigen sagde ...

Wooww Den er godt nok flot...kæmpe stykke arbejde... Jeg kan godt forestille mig den grønne farve...me like :)

Knus og kram herfra

Tina sagde ...

Tak skal i have :)

Strikketossen sagde ...

Hvor er det blevet smukt! Jeg synes nu farven på billedet er ganske smuk :-) Men glæder mig til at se billeder med den rigtige farve. ;-)

Hygge-Strik sagde ...

Tillykke med at du nåede i mål, det blev superflot dit sjal. Jeg vil også prøve, at alve en udgave som dit, men nu bliver mit det første i to farver :-)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den smuk :-)og så flot en farve.
Min ligge og venter, er ved kanten.
Majbritt

hanne sagde ...

nice :)

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Hei! Send meg kitet så skal jeg strikke det for deg.

Anonym sagde ...

Hold op hvor er det flot. hvor kan man købe opskriften henne, kunne godt tænke mig at lave det
Hilsen Tove

Tina sagde ...

Strikaholic: Tak :) Ja det ser nu godt ud. Mit er bare mere skrap i farven :) Men det er ikke tørt endnu, så ved ikke om jeg kan komme i seng idag haha.

Bebiane: Taak :) er også helt stolt. Jeg er SÅ spændt på at se dit. Jeg skal i garngemmerne imorgen og se om ikke jeg har noget liggende jeg kan bruge til et mere.

Majbritt: Tak :) aaaj så er du ved den spændende del. Jegkunne rigtig godt lide at strikke kanten.

Hanne: Tak :)

Magot: Aj vil du det??? Jeg kan ikke tilbyde en masse for det. Vi har store sparetid, efter at Nanna er kommet hjem fra USA. Også derfor jeg ikke kan komme med på festivallen alligevel.

Tove: Det kan du, hvis du klikker på linket i posten :) Lige her:
http://www.geilsk.dk/webshop/vis/p/andet-strik/skulderblad-i-tweed/

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Jeg skal ikke ha noe for det.

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Send meg en epost, virtuella@gmail.com, så skal du få adressen min.

Tina sagde ...

Margot: jeg har sendt dig en email :)

Send en kommentar