Verdens længste catwalk

lørdag den 1. oktober 2011


Nanna og jeg tog en aften-shoppe-tur i Kolding Storcenter, her til aften. Der var late night edition og en masse gode tilbud og underholdning.

For at tage det hele lidt bagvendt...sluttede vi af med at se og høre Le Gammeltoft. Slet ikke dårligt og jeg er sikker på at Nanna sover med et smil på læben i nat ;) Et af hendes store idoler, så tæt på.
Jeg må også sige at Le, kan mixe på en måde, så du kan SE på hende, at hun udstråler samme passion for sit instrument, som en klassisk musiker, med sin chello.

En af de andre store ting i aften, var projekt : Verdens længste catwalk. Ialt 1605 meter catwalk, med 50 modeller, var et specielt syn. Nogen vakte mere opsigt end andre ;) Særligt en gut fik mig til at smile stort... en ung drag, stillede op i det store skrud og gav poseringer for alle pengene ;)


Sjov var han og mange fik knipset den indlevende gut. Men også mange andre modeller, med spændende, smukke og anderledes kostumer, var at finde.... blandt de mere "almindelige", med tøj fra diverse butikker.

Så vidt jeg ved, blev rekorden en realitet :)

Mht. shopperiet, blev det ikke så slemt endda. I hvert fald ikke for mit vedkommende! Jeg fik en lang grå tyk trøje, samt en nøglering med Mr.P, i farven... surprise... Grøn!  ;) Og så meldte jeg mig i konkurrencen om en Mr.P Lampe... håbe håbe håbe ;)








3 kommentarer:

Anita sagde ...

Jeg holder med Nanna og hun har en rigtig go' smag. Åh Gud, alle de gange, jeg har stornydt Unga Bunga med Le og Kjeld og det har Nanna garanteret også :-)

Helle : sagde ...

Det har da været en spændende aften I har haft. Ham Mr. P er jeg også helt skudt i !

Tina sagde ...

Anita: Jeg har faktisk aldrig hørt Unga Bunga, tror jeg ;) Men Nanna har og nikker, at Le bare er super.

Helle: Ja bestemt :) Jaaah er jeg også... også D-dog lampen er fed. Den havde de også derinde... til 999,- så den må vente til jeg blir rig :D ;)

Send en kommentar