Stolthed !

lørdag den 8. oktober 2011


JEG er blevet reservemoster!!! ;) Bedsteveninden har fået en datter her til formiddag.... og hun er bare en lille lækker smuksak, er hun :) Og jeps, stoltheden er ikke til at komme udenom! Tænk at man som menneske kan frembringe sådan en fuldendt sød lille skabning! Det er da fuldstændigt imponerende.


Bare rolig, mine egne æggestokke er HELT i ro ;) Men jeg kan godt være imponeret og stolt på forældrenes vegne. Og glad for at have fået lov at følge med fra starten af den graviditet. Og været blandt de allerførste der så hende, inden hun var ret mange timer gammel.

Da jeg fik Nanna, røg jeg hurtigt i narkose efter fødslen, så der er mange ting der er lidt tågede der. Og overskudet til at nyde, var der ikke lige med det samme. Men nu er jeg på sidelinjen og kan nyde, se, forundres, dufte og bare se til :) Og det nyder jeg bestemt fuldt ud.


Den stolte storesøster, var ikke til at skyde igennem. "SE min lillesøster", pegede hun stolt :) Og "Se mors blomster!", som hun havde med til de nye forældre. Hun har en sjov alder lige nu og kommer med en masse sprogblomster og er så umiddelbar og sjov.

Som et eksempel i dag, da hun fik at vide, at nu var hun blevet storesøster og kommentaren lød: "Jamen jeg kan da stadig passe mine sko?!" Hahaha hvor sjovt... hun havde vist regnet med at vågne op, og være så stor som sin bonus-storesøster. Mærkelig verden vi lever i, hva? ;)

Men sikke en god dag... stå op til solskin og en lille ny verdensborger!



5 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Du er så dygtig til foto, men også til ord. Du skriver mange ting på en smuk måde. Tror du er en "tænker" - li'som mig

Fríða sagde ...

åh, jeg falder altid i staver da jeg ser sådan et lille vidunder. til lykke til jer allesammen der elsker hende.
kh.fra Island
Frida
ps. bare vent, storesösteren skal nok nå at blive lidt træt af hende den lille!

Lin sagde ...

Tillykke Tina. Og saa har den lille pjevs faaet verdens bedste moster-fotograf. Herlige billeder.

Tina sagde ...

Heksen: Tak for rosen :) Jeg er bestemt en tænker... det kan jeg vist ikke komme udenom :)

Frida : Jaaa de er så smukke og fuldendte :) Og taaak! (jep jeg er sikker på at Minna beder om ørepropper om lidt tid ;) )

Lin: TUsind tak :) og tak for rosen. I hvert fald har hun fået en Bonus-moster, der elsker at knipse!

IF Stjernen sagde ...

ÅRHHHH. Hun er da kær!
Tillykke med bonusmoster-status :-)
Og hilse Louise og sig tillykke.

Send en kommentar