Færdig Camomille

onsdag den 5. oktober 2011


SÅ blev Camomille tør og jeg kunne knipse det, så den rette farve kom frem. Det duer mobillos altså ikke rigtigt til :)

Hvor er det blevet blødt og lækkert og jeg glæder mig til at få det i brug. Men det er også blevet et RET stort tørklæde/sjal, til sådan en lille pige som maaaj :)


Men det skal så siges, at sjalets form, gør at det ligger rigtigt godt på skuldrene. Det er ikke et af de sjaler, man føler falder ned hele tiden.


Men jeg nåede lige at knipse dette foto, inden regnen rigtigt satte ind :) Og så vil jeg da gerne lige pointere at det ikke er mig der har så spidse skuldre, selvom jeg breder armene ud ;) Det er simpelthen buler i sjalet, fra at have tørret færdigt på ginen i nat.  Det havde jeg ikke lige tænkt på!

Jeg kan nu kun konstatere at jeg har lyst til at strikke et til. I grå, eller sort....eller en anden farve der duer allround til alt tøj :)



19 kommentarer:

Lis sagde ...

Hej Tine, din Camomille er bare suveræn flot. Flotte kvaster kommer der så et misundelig piv fra mig. Jeg kan ikke få mine kvaster lavet og derfor er min Camomille en UFO lige nu.

Kh. Lis

Mor Lotte sagde ...

Super lækkert sjal.. og skøn skøn farve... :o)

Liselotte sagde ...

det ser superlækkert ud - og det må det jo også være i det garn. Jeg undrer mig over, hvor stort det er ift. mit . . .

Tove sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hygge-Strik sagde ...

Det er blevet så smukt, hvilken skøn farve. Utroligt sådan en effekt det kan have med de riller, lavet af forholdsvis en tråd og to tråde.

Tove sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

Hold fast hvor er det blevet flot og sikken flot farve til dig :-)

Anonym sagde ...

Superflot sjal! Er du sikker på det ikke er vingerne der laver buler i sjalet? :-) Knus fra

fru Jensen
Gudhjem

Unknown sagde ...

Det er en helt fantastisk farve. Får helt lyst til at lave et til :-)

Tove sagde ...

Det er mig, der har slettet mine to kommentarer :o)

For når jeg skriver noget sludder to gange - så må jeg hellere lade være at vise det.

Men - essensen i indlæggene var: FLOT stykke håndværk !!

Merete sagde ...

Sikke en skøn og meget flot farve du har strikket sjalet i. Jeg synes ikke sjaler kan blive for store.

Karina sagde ...

Smuuuuukt :-)

Erika sagde ...

Hvor er det blevet smukt!

jette sagde ...

Hvor er det blevet fint! Jeg har bestilt bogen på biblioteket, for nu er jeg da også nødt til at strikke det. :-)

Tina sagde ...

TUsind tak for de rosende ord allesammen :)

Liselotte, jeg kan godt se dit er en del mindre. Mon du har strikket på ret pind? Eller strikker du mon meget stramt? Der er jo mange ting der kan gøre det :) Jeg strikker ret løst.

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Hvor er det blevet smukt!

Tina sagde ...

Mange tak Lea :) Jeg har rigtig meget lyst til et mere.... grubler bare lidt over alle de farvevalg :D

Anonym sagde ...

Skønt, skønt sjal! Jeg kan godt forstå, at du er glad for det!

Jette sagde ...

Meget smukt Tina, og du kommer godt efter det med strikningen...:o)

Send en kommentar