Små indkøb

lørdag den 28. maj 2011


Jeg er SÅÅÅ klar!!! :) Jeg har bogen, en ordentlig sprøjtepose, et thermometer .... men ingen mandelmel og ingen farvestoffer...

Hvor køber i disse ting? :) Jeg har været i Bilka, Brugsen og Kiwi og ingen af dem synes at have mandelmel.

Og jeg er ellers så lun på at bage nogen macarons nu!

Så som trøst købte jeg en Bimle til min Bumle.... :) Så kan jeg om ikke andet småfnise af dem, hver gang de får en dask over nakken. Mens jeg går og tænker på hvilken farve "unger" de skal have :)




4 kommentarer:

Eg sagde ...

Manelmel laver du selv, tager nogle mandler og hakker/blender dem helt fint, derved får du mandelmel.

Tina sagde ...

Erna: overvejede jeg også :) Men har hørt det ikke bliver helt så godt? Men jeg har lige fundet ud af at mandelmel fåes til næsten halv pris i tyskland, så skal vist lige have sendt bud med nogen.

Kagekonen sagde ...

Begge dele kan købes hos specialkøbmanden. Mandelmel kan du sagtens lave selv, men mandlerne skal smuttes og tørres grundigt inden du maler/blender dem.

Tina sagde ...

Tak jeg vil prøve at søge der :):)

Send en kommentar