At "Vinde i Lotto", kan være mange ting

onsdag den 18. maj 2011

For Nanna er det helt sikkert ikke lige at vinde i Lotto, i ordets egentlige betydning, hun jubler over i disse dage ;)

En overraskelse for hende, er nemlig blevet gennemført, siden weekenden. Hun har fået lov at holde sommerferie sammen med dem hun frygter sådan at sige farvel til :) Så i stedet for at stå og juble ved gaten, den 31. maj, ser jeg hende så først nogen uger senere.

Fedt at vide at hun nu jubler stort og har åndet lettet op. Fedt at vide, at hun nu kan få sagt farvel, uden skolen. Med dage hvor man kan bruge mere tid på familien og vennerne til fulde. Og sammen med veninden, der ellers ikke ville kunne være der, den sidste uge hun var derovre.

Men der var lige ting der skulle falde på plads førend det var HELT sikkert. Visum, duede den længe  nok? Sygeforsikring, stod hun så uden? Var der en rejse hjem en given dato? Kunne jeg komme til at hente hende i KBH? Og en del andre spørgsmål der også lige skulle sikres. Men det ser ud til at kunne lykkes nu.... Så jeg tror jeg har en ret glad datter :)

Og så glæder jeg mig i stedet til en ny dato, inden jeg skal stå og trippe spændt i lufthavnen! ;)

--------------------

Ud over det, går det stille og roligt :) Jeg kom desværre ikke til glas igår pga. manglende køretøj. Så jeg fik slet ikke prøvet mit nyindkøbte guf!! øv og øv. Men håber på bedre held næste gang ;) Jeg har ellers lige planer om orange sommerfugle, røde sommerfugle... og måske et fad med grønt frits. Jow jow idéer er der nok af, at dømme efter en tyk skitsebog der ligger og venter på at blive bladret igennem.

De sidste par uger har været pænt travle. Egentlig ikke med det helt store, men hver dag skal jeg noget, stort eller småt. Det er sjovt som det hober sig op i perioder... for så at blive helt stille og have en helt tom kalender.

Men næste uge ser mere åben ud og kun de små faste ting er skrevet ind :) Så der skulle være plads til lidt nyt. Og hvis vejret bliver godt, trænger jeg virkelig snart til at tage ud og fotografere!!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar