HOLD da op !

søndag den 8. maj 2011


Woooow jeg har noget at blogge om, som ikke indeholder have, eller fototur alene ;) Jeg har simpelthen lige lavet 3 smykker... ikke noget særligt, ikke noget hokus pokus, bare smykker ;)


De store porcelænsperler, har jeg haft liggende længe, men aldrig fået gjort noget ved. Men idag blev så dagen, hvor de kom frem fra gemmerne.

Desværre har jeg kun vokset snøre... jeg havde ellers godt kunnet bruge noget lædersnøre!


Men det får være... for det var nu lysten lige kom over mig :) Faktisk kunne jeg vildt godt tænke mig nogen hvid lædersnøre. Her om sommeren går jeg rigtigt meget i hvidt, og så er det som om de der sorte snører bare er forkerte.


Og til sidst, den rå, der godt kunne passe til min millitærjakke og bukserne med de store rå lapper. Egentlig bare en kæde, en blomst og nogen gummi O-ringe. Ikke møj fidus over det.

Hvad skal jeg så nu finde på? Egentlig er problemet ikke at jeg mangler idéer.... for jeg har en skitsebog der bugner med ting jeg gerne vil lave. Det er mere een af to scenarier der stopper mig:

A: Jeg mangler materialer og kommer altid i tanke om det klokken alt alt for sent. Verden er ikke indrettet efter B-mennesker.... hvor er de natteåbne kreashops? ;)

B: Jeg er raaastløs og farer rundt og hiver frem af skabene og ender op med.... ingeting ;)

C: ja hov, der var lige eeeen mere.... Jeg ooorker ikke at slæbe frem fra skabe og skuffer, for at pakke det hele sammen igen! UHA jeg savner et krea-rum!

Nåmen, ovenpå en fed dag, en omgang migræne (og derefter følgende 3 timers søvn af udmattethed), må jeg vel egentlig hellere finde den der tykke lækre vamsede dyne frem og lade mig svøbe i dens trygge dyb og se om ikke søvnen kan indfinde sig :)


7 kommentarer:

Trine sagde ...

Flotte smykker.
Likte spesielt godt det med uglen.
Kjedelig med migrene.
God bedring, og god søndag!

Merete sagde ...

Jeg er fuldstændig enig med punkt B og C... det oplever jeg alt for tit. Jeg har sååå meget krea-hejs liggende, men på grund af pladsmangel er det stablet og proppet så jeg næsten altid ender i punkt C.

Men dejligt at se at det da lykkes for dig at trodse både punkter og migræne..godt gået:-).

Lis sagde ...

Åh ja, jeg kender godt pkt. a til c :s.

Jeg er dog i fuld gang med at indrette mig et kreaværelse, nam nam.

Jeg kan godt lide de to første kæder, den sidste er for rå.

Kh. Lis

Tina sagde ...

Trinepine: Tak skal du have :) Oh jeg elsker også ugler ;)

Merete: ja åhhh det er så belastende altså ;) Hvorfor kan man ikke bare åbne døren ind til et "panduro hobby" i forlængelse af stuen... hvor der er arbejdsborde og folk til at rydde op? ;)
Migrænen gik heldigvis over efter 4 timer på langs... Så jeg måtte rykke dagen i den anden ende ;) Derfor fik jeg lige tid til at lave lidt smykker.

Lis: åh det bliver SÅ godt med det kreaværelse :)!! Den sidste ER også rå... jeg manglede noget der passer til mit rå outfit ;) Lidt til enhver tid.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er de smykker flotte, godt lysten kom over dig :-)
God søndag

Tine sagde ...

Super smukke smykker!
Haha de 3 S'er!!

Du må lave nogle flere!'Jeg er sikker på du kan sælge dem :-)

Pia´s Hverdag sagde ...

Fine kæder, du fik kreeret, og åh, åh hvor jeg kender det, sent, sent om aftenen får jeg ideer og hiver frem og søger og leder og mangler lige et eller andet før ideerne kan praktiseres ...

Panduro har hvid lædersnøre, og Søstrene Grene har perlesnor i alskens farver ...

Jeg lavede også en kæde forleden aften, har da glemt at blogge den ...

Træls med den migræne, men alm. hovedpine kan komme af for lidt væske så jeg tror på din teori, så hav kiks i tasken

Send en kommentar