Tilbudsrov

torsdag den 17. juni 2010

En veninde og jeg, var på tilbudsrov i et outlet, der skulle lukke. Så der var yderligere 50% på alle de i forvejen billige varer :) Skønt skønt.

Og som altid falder jeg for et tørklæde eller to ;)


 Men de er da heller ikke til at stå for, er de?! ;) Og så var jeg ovre i bukse afdelingen, hvor jeg normalt bliver småskuffet fordi størrelserne ikke er små nok i livet. Men denne gang var jeg heldig at komme hjem med et par!

Og en tunika i en skøn skøn farve, blev det også til. Og 10 par sommersokker i lækre lilla og grå nuancer. Slet slet ikke dårligt :) Og alt sammen for  225 kr !!!!

Men inden vi fandt det, tog vi faktisk i den forkerte butik !!! Hahaha det lo vi noget ad. Vi ankom på en stor parkeringsplads, hvor der over en butik stod OUTLET, med store bogstaver. Så kunne det jo ikke være helt forkert vel??

Men da vi stak næsen indenfor, var der kun møbler overalt?!?!?! dybt skuffede var vi over at vi troede vi skulle se tøj. NÅ men jeg kom da ud med en ualmindelig lækker hvid keramik kande. Men hallåååå vi kom for at se tøj.

Skuffede gik vi ud af butikken, for at køre hjem. Da vi så kigger lidt hen over parkeringspladsen, spotter vi endnu et OUTLET skilt ;) Og deeer var alt tøjet. Og dagen var reddet.

Faktisk så meget at jeg, efter jeg kom hjem, blev lokket med derind igen af en anden veninde ;) upsss.....

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det er altså lækkert, sådan noget :)

Tina sagde ...

Pernille: jaaah det giver lige et lille energi boost :) Og glæden over at trække i noget man føler sig godt tilpas i er så go!

Tineke sagde ...

Uha, kunne man liiiiige få lidt lokal info, om hvor den outlet er?

IF Stjernen sagde ...

Jeg har en udfordring til dig - gå ind og tæl alle dine tørklæder! Og offentliggør resultatet her på bloggen ;-)

Tina sagde ...

Tineke: Det er i Kolding, lige ved siden af BIVA møbler :) Skynd dig, det varer ikke ret længe derinde! :)

Britta: haha jeg tør ikke... jeg aner ikke hvor mange jeg har selv. ;)

Send en kommentar