Fandt lige...

tirsdag den 8. juni 2010

Jeg fandt lige et par hæderlige fotos mere fra igår :) Som altid, efter et eller andet godt show, sidder jeg og kigger fotos igennem og oplever igen....

Du kender det måske selv... om det så er fra et quilte festival, strikke komsammen eller noget helt tredje....

Skal vi ikke snart afsted igen? hva hva hva?! :) Jeg ved nu, at næste show bliver i Aalborg.... det bliver en lang køretur... men jeg gør det gerne !!!

*breder armene ud og laver brrrrr-flyverlyde og flyver i seng* Godnat derude!



6 kommentarer:

mette b sagde ...

Jeg er vild med dine fotos. Jeg viste dem til gemalen i går og han var også helt solgt :)

Pernille sagde ...

Jeg synes det er vildt, du kan få så skarpe billeder, helt deroppe i luften :)

Tina sagde ...

Mette: Tak :) Det er så sjovt og anderledes at knipse ting i bevægelse... hvad enten det er fly, biler, løbende mennesker eller cykler. :) En udfordring!

Pernille: Puha, tro mig, jeg har også godt 100 billeder der er ubrugelige!! :) Der er så mange ting der gjorde det svært:
Varmedis fra en varm bane og jetmotorer, modlys, mange mennesker der er højere end jeg. Farten på flyene og manglende GOD optik (objektiv) :) Så alt det taget i betragtning, er jeg egentlig ganske godt tilfreds. :)

Deborah sagde ...

Wow, hvor er de FEDE, din airshow fotos. Hvor var det henne? Jeg synes, jeg læste noget om det, og at det var i det jydske. Hvorfor aldrig herovre. Ville vildt gerne se, men at se dine fotos hjælper da lidt. Rigtig flotte. Vi har begge haft aktionfyldte dage her.

Jane sagde ...

Vi var også til airshow, dog fra terassen. Vi nød også drønet og ikke mindst synet. :o)

Prøv at undersøge om der ikke kommer air show i Karup også. Der er kun halvt så langt at køre. Og det har været der før i tiden. Vi boede før, så vi kunne sidde på vores gamle terasse og se air show der ;o)

Tina sagde ...

Deborah: Mange tak :) Det var i Skrydstrup i Sdr. Jylland.
Ja kan se i har haft gang i den med hypperne :)

Jane: Hehe så slap i for kø!!! ;) Kan godt være der også kommer noget i Karup. Men af den her slags bliver det i Aalborg næste gang, står der på deres hjemmeside :) Men holder øjne og ører åbne...

Send en kommentar