Fotokonkurrence

søndag den 13. juni 2010

Da jeg idag lige ville sige hej til mine forældre, kom min mor viftende med dette udklip. Nogen havde set mit navn i Jyske Vestkysten.

Jeg er med i en fotokonkurrence som Kolding kommune har udskrevet. Konkurrencen hedder Maj og hele Kolding, og man kunne sende tre skud ind hver. Det har jeg så også gjort, og et af dem var så landet i Jyske Vestkysten i forgårs. Men da jeg slet ikke får den avis, havde jeg ikke set det selv.

Men lidt sjovt er det da. Konkurrencen er slut... og vinderne bliver, så vidt jeg har forstået, afsløret på Kolding bibliotek den 21. juni. Jeg ved desværre ikke om man skal troppe op derinde FOR at finde ud af om man var blandt de heldige eller ikke. Så jeg må jo hellere ... ;)

Der er indsendt nogen ultra smukke fotos. Så der er ingen tvivl om at der er skarp konkurrence... det bliver spændende :)

3 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

uanset om du vinder eller ej! Du tager nogle fantastisk flotte billeder, som du heldigvis deler med os herinde. Jeg nyder dem i fulde drag. Jeg krydser dog fingre for dig alligevel, for du fortjener håndgribelig anerkendelse

Tina sagde ...

Tak Dorthe :) hvor er du sød. Lidt konkurrencemenneske er man jo.
Og lidt anerkendelse kan altid styrke ens ego lidt... Sådan har vi det vist alle :)
I lige måde i øvrigt... jeg er tit meget meget betaget af dine smukke fotos :) Måske vi skulle bytte bosted en uges tid eller to? ;)

Dortheivalo sagde ...

Jamen det skulle ikke være noget problem at bytte i en uges tid eller to.. Næste sommer er vi i Danmark, så hvis du planlægger en tur herop, siger du bare til ;-)

Send en kommentar