Puha sikke en dag

torsdag den 24. juni 2010

WOW sikke en dag!!! Er du vimmer jeg er træt og bombet :)

Først op kl 5 i morges.... for kl 6.20 kørte toget her fra byen, med retning mod Østerport. Vi skulle nemlig på ambassaden, for at søge om visum til Nanna.

Inden vi tog afsted, havde alle sagt at vi skulle forvente en del ventetid. Men vi startede med at blive overrasket, for de lukkede faktisk Nanna ind, 10 minutter før den tid vi skulle være der. Og jeg blev, mod alle forventninger, bedt om at blive ude.

Men det skulle vise sig at folk fik ret.... for jeg sad ude på trappestenen i lidt over to stive timer. Pænt hårdt for sådan et magert rad som mig ;) Og jeg skulle tisse da vi ankom, men antog, da vi stod på banen, at det ku jeg nok bare gøre på ambassaden... men nix ;) Så det var to laaaange timer.

Og da Nanna kom ud, storsmilende, kunne hun forklare at de kun havde stillet TO spørgsmål og taget hendes fingeraftryk.... dette tog kun ganske få øjeblikke, med en masse ventetid imellem.

Men nå, alt gik fint og vi får vist snart visum med posten. Og SÅ var det tid at finde et toilet, noget at spise og lyn-ose lidt på strøget. Hvilket kun blev til et par timer.....Og nogen få butikker.

For kl 18.30 skulle vi nemlig være hjemme igen, til Dimission på Nannas skole. Og vi landede tilbage i byen her kl 18.00....... og så spæne hjem, og skifte tøj på få minutter og derefter skarp trav op på skolen ;)

Hvor de stolte unge, fik deres længe ventede eksamensbevis og udtalelser og roser. Hvor er de bare gode allesammen :):)

Aftenen sluttede så med en let anretning og et glas vin og en masse lykønskninger og "kom godt på vej" taler :)

Så nu slænger vi os i hver vores sofa og er letter brugte!!! Godt 5 timer i et tog på et dårligt sæde og mange børn der ikke just var stille. En side-makker, der duftede af andet en deo og skyllemiddel. Og med et kadaver der bare IKKE kan lide at sidde stille i samme stilling i lang tid, var det en prøvelse i sig selv. Og så de godt to timer hos Ambassaden og igen sidde stille på skolen. NU har jeg siddet min r*v ihjel tror jeg... og vil ligge på langs lidt, til noget hjernedød TV!!! :)

(Billederne i denne post er taget med en mobillos... qua glemt kamera *tsk tsk* ... så de er altså derefter :) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar