Nanna - en udvekslingsstuderende

mandag den 14. juni 2010

Er du een af dem der gerne vil følge Nanna's færden, mens hun smutter et lille smut til USA et år?? :) Måske lære lidt om hvad man oplever på sådan en tur? Måske smide en lille hilsen? :)

Så har du mulighed for at følge med, allerede nu, hvor hun vil skrive lidt om tankerne og følelserne, som man render rundt med, nu mens man bare veeenter på at komme afsted :)

Kig med her!! Der er kun en enkelt post endnu... men JEG håber der kommer mange flere til. Og Nanna slipper hermed for at skrive 40 mails om ugen derovre... men kan nøjes med ET sted :) Og forhåbenlig af og til en lille xtra hilsen til moar her :)



5 kommentarer:

mette b sagde ...

Og det er garanteret dig, som har flest sommerfugle i maven, da du sidder her i andedammen og har sendt din datter afsted ud i livet.

Klem og god rejse!
mette

Tina sagde ...

Hej Mette :) Det bliver nok en blanding. For hun står også og skal rejse rigtigt langt hen til nogen hun kun kender via lidt internet-ordveksling :) Men ja... det er ofte os herhjemme der bare går og tripper ;)
Hun er ikke rejst endnu... der var lige nogen dage endnu... Men det er ikke længe til. :) Tak !

Anonym sagde ...

Hej Tina.
Jeg vil med glæse følge Nanna's oplevelser. D.1. sender jeg min søn til N.Z. Jeg kan se at de to unge vil følge hinanden på blogs- Dejligt at vide at man ikke er alene hjemme fra, og du og jeg er heller ikke alene om blive ladt alene tilbage.... Men hvor er det flot at de unge mennesker har mod til at rejse ud.
Varme tanker og knus her fra, mon ikke vi ved hvad hver især tænker...
Knus fra Mona

Mona

Tina sagde ...

Hej Mona,

Hvor er jeg glad for du skriver :) De unge har masser af steder de kan dele hinandens oplevelser... men jeg har ledt efter forældre der også stod og havde lyst til at snakke lidt om hvordan det hele føles, i vores ende af snoren ;)
Nanna har fortalt om at din søn og hende har hilst på hinanden. Det er lidt sjovt, for Nanna har fået bud om at komme til NZ også... men senere når hun er fyldt 18 :) så det går vi og håber på lykkes. FEDT land :) Har du en blog eller en email?

Mona sagde ...

Hej Tina

Dejligt du kunne bruge min hilsen. Ja det er dejligt at tale med ligestillede mødre. Udenforstående har måske nok lidt svært ved rigtig at føle hvordan det er. Når jeg er rigtig modbydelig egoistisk, fortryder jeg i splitsekunder vores beslutning. Men Kresten glæder sig vildt meget, og har mod på oplevelsen.
Så jeg piver lidt for mig selv, glæden og modet vil jeg ikke tage fra ham. Men hvor er det hårdt, jeg tænker tit at jeg bliver frarøvet 1 helt år af mit barns opvækst/ungdom, og han er trods alt kun 15, snart 16 år. Men sikke nogle unge mennesker vi får hjem om et år. Fulde af oplevelser, gå på mod og med venner rundt omkring. Oplevelser vi aldrig ville kunne give dem igen.
Tina, dejligt at få lidt luft, godt du gider læse...
I dag har vi fået rejseplan...
1. juli kl. 18.10 farvel, så pev jeg lidt igen. Nå N.Z er et fantastisk land, for 3 år siden rejst vi rundt på øerne i 1 måned med autocamper, super. Så Nana må afsted senere, måske med dig.

Ha´det nu godt begge to.

Knus fra
Mona

PS. Nej jeg blogger ikke,trodt det jeg har fulgt din i længere tid. Du er en super kreativ quinde! Min mail er baldrian@post.tele.dk

Send en kommentar