Tasken

tirsdag den 19. august 2008

Så blev tasken færdig!! Jeg startede i eftermiddag og blev færdig nu her kl. ca. 21. Det går ikke så hurtigt når jeg skal sy. For det første var opskriften på engelsk og i tommer...så der skal lige tygges lidt mere over tingene :)

Men til næste gang tror jeg enten der skal to lag volumenvlies til... eller noget tykkere? Eller? Den kunne godt bruge lidt mere afstivning!

Ellers er jeg nu ganske godt tilfreds. Opskriften er godt beskrevet og lige til at gå til... selv for syfjolser som mig ;)

Billedet er ikke sååå godt. Der er ikke meget lys på denne tid af døgnet og kunstigt lys ER bare ikke godt for farver. Så jeg må se om ikke jeg kan tage et flottere foto imorgen.

EDIT: nye billeder er nu lagt på :)

Tasken er i øvrigt større end jeg første troede. Ca. 50 cm høj med håndtag og ca 38 cm bred!

19 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej, hvor er den fed.. Og jeg valgte endda nr. 2 da vi skulle vælge.. Den her er måske bedre.. tror jeg? :o)

Vh Laila www.viohlin.smartlog.dk

Helle K. sagde ...

Super flot taske. Jeg ved ikke noget om flies og den slags, men jeg tror, at jeg synes, at den skal være tyk og stabil :)

Helle K. sagde ...

Super flot taske. Jeg ved ikke noget om flies og den slags, men jeg tror, at jeg synes, at den skal være tyk og stabil :)

Helle K. sagde ...

hik ;)

Anonym sagde ...

Den er rigtig flot - sådan en god stor en man bare kan blive ved med at proppe noget ned i...
:-) Britt

Mette H. sagde ...

Du er bare god. Den er rigtig flot.

Tineke sagde ...

Den er da bare blevet superflot! Og fyldt op med noget strik eller hæklerier, kan det da ikke gå helt galt, vel?

Kh. Tineke

Sascha sagde ...

Suuuuuuuk hvor ville jeg godt eje den taske. Den er totalt fed:)

Faster´s corner sagde ...

Kan kun give de andre ret! Det er en superfed taske du der har lavet og sikke en masse ting der kan være i den!

Kærligst Krista.

Louise sagde ...

Den er godt nok blevet lækker Tina - Du er SÅ dygtig.

Knus Louise

Louise sagde ...

Den er godt nok blevet lækker Tina - Du er SÅ dygtig.

Knus Louise

Louise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Strikkeheksen sagde ...

Jamen, hvad skal jeg sige, uden at gentage de andre? Sæt den i produktion :-)

Tina sagde ...

Hvor er i bare søde allesammen :) Tak for jeres ros og søde ord!! :)

Strikkeheksen: Jeg tror ikke jeg må sætte noget i produktion ligefrem, som jeg har fremstillet ud fra et mønster ;) ?

Anonym sagde ...

Den er bare så sej,flot og feminin.
Skulle du have lyst til bestilling af den model, må du gerne sige til ;)

Mvh Laila "Tantelaila"

Anonym sagde ...

Sikke en fantastisk taske!! Alle de glade farver og mønstre...
Ihh det er lige mig!
Mon man kan lokke opskriften ud af dig???

Irene sagde ...

Rigtig fed taske ! Jeg er vild med elefantstoffet:-)

Kagekonen sagde ...

Hvor er den skøn... din farvesammensætning er super og det der elefantstof er bare for lækkert.

Jeg tror dog - som du selv er inde på - at den vil gøre sig i en lidt "tykkere og stivere" udgave ;-)

Tina sagde ...

TanteLaila: Skriv lige på mailen, hvis du selv har eller ved noget stof du er vild med, så kan vi da godt finde ud af noget :)

Karina: Opskriften er fra Melly and me: http://mellyandme.typepad.com/ :) Nogen vildt søde piger, der laver de skønneste ting.

Til alle i andre: TUSIND tak for jeres dejlige beskeder :):)

Send en kommentar