2 gange lærred og lune halse

søndag den 10. august 2008

Bilka havde idag tilbud på lærreder med rammer, så nu står der 5 friske lærreder og venter på pensel og farve :):) Denne gang var de dog med sorte rammer, det plejer de ikke.

Igår var det et andet slags lærred jeg kiggede på :) Nanna og jeg tog nemlig i biffen for at se "Det som ingen ved" med bl.a. Anders W. Bertelsen. En seværdig film, uden tvivl :)

Og inden længe kommer der "Blå mænd"... DEN skal vi bare ind og se... jeg var ved at besvime af grin over forfilmen ;)

Igår færdiggjorde jeg også et "Anne" tørklæde mere... ! Samme garn som det sidste :)

3 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Jeg glæder mig til at se hvad du får på lærrederne :)

Mette H. sagde ...

Hold da fast. Stod du også i kø inde i Bilka igår. Jeg stod der i en hel time. Fortrød 1000 gange at jeg havde lovet at skaffe Matador-filmene til svigermor.

Tina sagde ...

HelleK: Glæder mig til bare at kunne :) Før havde jeg ET lærred tilbage og det skulle jo så bare være perfekt.

MetteH: Ja for søren og jeg gør det aldrig igen!!!!! Jeg stod i kø i ca en time også... for lærreder bare :D Det er kun anden gang jeg har set så lange køer i Bilka. Fik du fat i filmene så??

Send en kommentar