Hvad krogene gemmer...

mandag den 11. august 2008

Ja, hvad krogene gemmer, kan man sommetider glædes over ;)

Jeg havde glemt aaalt om dette smukke klæde, som jeg tror nok, min farmor har syet. Det har ligget bagerst i et skab i maaange år, fordi jeg ikke havde sådan en viskestykke hylde, som den kunne hænge over.

Istedet, røg det så op på døren, ud til vores gamle viktualie rum. Det passer da fint der, ikke? :)

Hvor skal jeg så rydde op imorgen? Og hvad mon jeg finder?

oo00OO00oo
Idag var også Nannas første skoledag, på den nye skole! Efter "lidt" morgen-nervøsitet, kunne en sms berolige med at både hendes og mine nerver godt kunne falde til ro. Alt var okay! :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ååårh, hvor fin! Jeg vil engang bo et sted, hvor der er grund til at hænge sådan en viskestykkehylde op, de er så fine med de der stykker foran! Og den passer jo perfekt med det muselmalede. :o)

Anonym sagde ...

Det er smukt til dine fine tallerkener.

Helle K. sagde ...

Som de andre også siger, det ser fint ud sammen med tallerkenerne.

Jeg havde også sådan et stykke - det kom jeg til at smide væk, da vi flyttede, så jeg behøver ikke spekulere mere over placeringen.

Kludemutter sagde ...

Et ellers andet sted har jeg også sådan en stykke liggende, som heller ikke hænger af samme grund som dit.


Dejligt at Nanna er faldet til, uha det er en svær alder at skifte skole i.

Send en kommentar