Pynt til Canon'en

søndag den 24. august 2008

Idag fik Canon'en kulør på tilværelsen!!

Jeg har længe sukket lidt over mange smukke kameraremme, derude på www. Nogen af dem derude, var dog lavet ved at sprætte en gammel rem op og bruge den som base.

Men jeg ville ikke ret gerne ødelægge min rem... og jeg vil også mægtig gerne kunne skifte farve, efter humør og måske mode.

Derfor blev min en overtræksmodel!! Lige til at tage af og på.

Mon så vejret vil holde tørt til en lille fototur?? Det ser ikke umiddelbart ret lovende ud her i vores by...

Nanna skulle da også lige have een :) I sit eget cartoon stof, som hun fandt på udsalg for længe siden. Resten skal vist bruges til en taske ;)

Hendes rem blev i øvrigt noget flottere end prototypen. Længden passer bedre, så man lige kan se de trekantede læderhjørner.

8 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Næh hvor er den fin. Og smart at den kan skiftes ud. Skal du så igang med at lave en der passer til alt dig tøj ;-)

Hvis du vil have godt fotovejr, så skal du nordpå og ud til vandet - har lige snakket med svigermor hvor de har haft 24 grader og høj sol hele weekenden. Vi andre har så bare haft regn, regn og atter regn :-(

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Super ide med udskifteligt betræk. Så kan du skifte efter humør og behov (kan vel næsten komme til at matche med resten af outfittet)... ;)
Kh Karen S

Anonym sagde ...

Jep, jeg har også planlagt at lave noget tekstil-halløj til mit kamera. Jeg synes nemlig Canon-remmen generer mig i nakken/halsen - så blødt bomulds-overtræk er da lige sagen.
De er skønne!
:-) Britt

Unknown sagde ...

Det var da en genial ide !

Helle K. sagde ...

Den er rigtig smart - jeg har aldrig set sådan en før, men ideen er kanon (ha ha).

Helle K. sagde ...

PS: Jeg har det lidt som du - at mine gåture heromkring er lidt slidte m.h.t. billeder...

Tina sagde ...

Britta: Jaah skal have lavet en håndfuld forskellige ;)
Jeg mangler jo altså bare bilen til at drøne rundt i ... uha hvor jeg savner den :)

Britt: Ja canon remmen er nemlig hård for huden!! Og så er de jo super lette at lave :)

Losarinas: Taark :)

HelleK: Tak skal du have :)
Jaaha jeg trænger til nye ruter tro rjeg ;)

anjoe sagde ...

Pokkerme smarte, og - tror jeg gerne - meget mere behagelige end de "autoriserede" :-D

Dog er jeg glad for nu kun at vælge et lille, let og billigt nymodens kamera at bruge, da jeg år tilbage flittigt slæbte rundt med tungt gods. Og mine krav til resultater nu opfyldes godt nok ;-)

Send en kommentar