Anne 1 - færdig

tirsdag den 5. august 2008

Så blev "Anne" tørklædet færdigt :) faktisk dejligt lækkert i SuperBrugsens billige Elba garn, som består af 40% hør og 60% acryl. Det har noget kauni over sig, med lidt hø og halm osv....men efter vask og blokning er det dejligt blødt :)

Jeg er ret stolt over at have knækket nødden.... for det her tørklæde så bare så svært ud... men det er det slet ikke :)

Flere skal hækles, det hersker der ingen tvivl om. Men vil vildt gerne have fat i noget Noro først.

Fakta:

Længde: 160 cm
Vægt: 62 gram
Nål: 5mm
Garn: Elba

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er blevet rigtigt fint :)

Mvh Laila

www.coonwalk.dk

Merete sagde ...

Hej Tina

Hvor er det flot.
Merete

Kludemutter sagde ...

flot,flot er det blevet.
Du må have fat i noget Noro.

Tina sagde ...

Laila: taaark :)

Merete: tusind tak :)

Yt: Tak tak :) ja jeg bliver altså nødt til det. Men vil jo helst gerne gramse det og se de rigtige farver inden jeg køber....

Julia Zahle sagde ...

Tina - så var det slet ikke så svært alligevel... *G*

Det er blevet flot, dit Anne!

Tina sagde ...

Julia: Neeeei slet ikke spor svært :):) Det så bare så svært ud altså. Tak for rosen :):)

Anonym sagde ...

Rigtig fedt tørklæde - man kan slet ikke se, hvor mønsteret starter eller slutter! Super flot!

Tina sagde ...

Tak for rosen Pernille :) Du må igang med et også :):)

Anonym sagde ...

Hey... FLOT tørklæde.
Jeg gad godt have sådan ét, så måske skulle jeg se at komme igang med hæklenålen,.... når jeg er færdig med de 87 andre projekter jeg også har sat i søen.

Tina sagde ...

Hej Rosanna :) Velkommen til :) Uha kender godt det med de mange ting på listen ... jeg har også en alen lang een... men til mange af dem mangler jeg modet ;)

Kate sagde ...

Gorgeous!

Tina sagde ...

Hi Kate :) Thank you very much :):)

tanterne sagde ...

Den er rigtig lækker. Og, jeg kan specielt godt lide at din er ensfarvet

Anonym sagde ...

Hvor er det smukt, jeg kan ikke knække den dumme kode, de engelske opskrifter gir mig grå hår :-)

Anonym sagde ...

Hej jeg søger en løbelængde på Elba garn... kan du hjælpe mig da jeg har et mønster på en vest jeg gerne vil strikke i elba garn men ikke kan få det.
Hilsen karin Christensen
Mail kach@cdnet.dk

Send en kommentar