Mums

tirsdag den 26. august 2008

Behøver jeg skrive mere? :):)

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smag og behag er jo til al held forskellige ... jeg kan ikke lide flødeboller og efter min mening er både "Kreative Kvinder" samt "Ingelise" ret så kedelige blade, der er beregnet til store størrelse, som har fået skruet hænderne forkert på. Derfor har jeg også opsagt begge blade, men som allerede skrevet smag og behag er jo til al held forskellige og jeg håber, at du har nydt begge dele for man skal forkæle sig selv på en regnvejrsdag, som den vi havde i går . :-)

Unknown sagde ...

Næ :-) !

Helle Koed sagde ...

MUMS! ;)

Jeg kan se at din blog ligger hos Blogger!? :) Ud fra din side at dømme så har du også ret meget styr på hvordan det virer, tror du at du kan hjælpe mig???

Jeg har lavet en ny blog der: http://omgivelser.blogspot.com/
og vil gerne have det over på mit domæne www.kreativeomgivelser.dk (som jeg ejer ved one.com)
men jeg fatter ikke en bjælle a hvad de gerne vil have mig til at gøre :( http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=41438
Det er måske et skud i tågen, men ved du noget som helst om det??? :)

Undskyld jeg forstyrrer med sådan et spørgsmål ;)

Tina sagde ...

Tine: jeg elsker flødeboller. MEN jeg er så småt ved at nå samme punkt som du, med bladet. Jeg kan godt lide de små kreative ting i det... men sjældent noget af tøjet jeg kan bruge. Desværre har jeg ikke adgang til andre kreative blade overhovedet, herude :)

Losarinas: Til min store overraskelse er der stadig 4 flødeboller tilbage :)

Hej Kreative dig :) Jeg kan desværre ikke hjælpe dig! Jeg har ikke selv prøvet at integrere min blog på et andet domæne. Så jeg er lidt blank desværre. Men skriv da gerne igen en anden gang, for hvis jeg kan være til nogen hjælp, hjælper jeg gerne :)

Anonym sagde ...

Jo det er da ren hygge..
Kan se der står noget om smart frakke til hunden.. Er du mon igang med at lave mønsteret om til en frakke til katten? *G*

Mvh Laila "Tantelaila"

www.coonwalk.dk

Anonym sagde ...

Hej Kreative Omgivelser (Sorry, Tina, at jeg "kidnapper" dine blogkommentarer!)

Mit bedste bud vil faktisk være, at du i stedet benytter Wordpress til blogging, da du der har hænderne begravet i mulden, al kode lægges på dit eget webhotel og du selv kan gøre, hvad du vil - desuden er der masser af hjælp at hente til det på dansk i diverse fora, så det tror jeg er meget mere tilgængeligt for dig.

Og ja, Tina, ind med flødebollerne, men UD med Kreative Kvinder, det har jeg godt nok opsagt, det gider jeg simpelthen slet ikke længere, som jeg også har beskrevet i min blog engang. Er træt af at læse om svenske designere og mærkværdige dimser, jeg ikke har brug for i mit praktisk indrettede hjem med to små børn og kat. ;o) Så hellere lade mig inspirere gratis på Nettet. :o)

Tina sagde ...

Laila: Nej dog ikke... jeg tror at missen har så rigelig pels i sig selv ;)

Bettina: Helt iorden :)
Flødebollerne er væk og bladet bladret igennem på mindre end 15 minutter... øvs. Savner GODE kreative blade!!
Men ja der er masser på nettet, uden tvivl :)

Anonym sagde ...

JEG synes det ser dejligt ud!

Anonym sagde ...

Tina, du kender godt www.craftster.com, ikk'?
Dér kan man blive inspireret, men man skal rode meget rundt i forumtråden.

Tina sagde ...

Pernille: taaark :);)

Bettina: Nææh gjorde jeg faktisk ikke. Og nu er det din skyld der er blevet brugt mange timer der, istedet for støvsugning. Tilstået... craftster ER sjovere end støvsugning ;)

Anonym sagde ...

Kender du så denne her side ... http://www.vestrehus.dk/Ideer.htm ... den har godt nok ikke ret meget med håndarbejde, men nok mere med hobby at gøre

Anonym sagde ...

Tina - gemalen er glad for at høre at flødebollerne smagte dig. Han har nemlig lavet skummet i Samba flødebollerne :P Jeg er nu også selv glad for en flødebolle indimellem ;)

Jeg kigger i kreative kvinder, hvis chancen byder sig, MEN jeg vil ikke betale for bladet selv. Der er for lidt af interesse, desværre.

Tina sagde ...

Tine:Nej den side kendte jeg ikke :):)

Else: nøøj jeg vil gerne være goe venner med din mand så :D ELSKER det guf der er indeni ;) Og jeg kan ikke lyve mig fra at jeg nemt kan tømme sådan en pakke selv!

Send en kommentar