Første forsøg - Ikke godt

mandag den 4. august 2008

Første forsøg på "Anne" endte ikke særlig godt :)

Første "blomst" ser underlig ud. Men værst er dette:

Sidste linje i 3. motif: sl st in next free ch-4 loop of adjoining motif, ch 6, turn

Det vil sige at jeg skal, med en fastmaske hæfte dette 3. motif i det første frie loop på forrige motif og så hækle 6 kædemasker og vende arbejdet.

MEN på den dertilhørende tegning viser de ikke at man skal hæfte med en fastmaske... men hækle 6 kædemasker og SÅ hæfte ovre i forrige motif.....

Hvad siger i, der har lavet dette tørklæde???? Jeg ved godt at mit garnvalg ikke er det bedste og nålen er osse for tynd ;) Men det er da en start!!

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hej Tina,
drop tegningen - det gjorde jeg og mit toerklaede er faerdig :-)
Goer som der staar i teksten : en kaedemaske i forrige blomst - 6 luftmasker - vend
fortsat god haeklelyst :-)

Send en kommentar