Rydder op

fredag den 1. august 2008

Der er opstået nogen tomme og bare steder i huset. Så jeg forsøger på bedste vis og rykke lidt rundt og rydde op.... så det ikke syner så slemt :)

I hvertfald har jeg nu bredt mig ud over hele skrivebordet på kontoret, så det ikke ser helt så tomt ud.

Nu er alt sygrej på kontoret, hvor der før fyldte i stuen og gjorde det ret svært at have spisende gæster ;)

Garnet og hvad dertil hører, huserer stadig i stuen, for at det tilgengæld ikke skal blive for bart derinde!! Det mangler lige nu et sofamøblement. Så der er ekko derinde... men tilgengæld nogen madrasser og tæpper man kan flyde på, når det er TV tid.
Læg i øvrigt mærke til det 20 år gamle TV, som fungerer riiimeligt okay. Farverne er helt ved siden af og fjernbetjeningen er død :) Men jeg kan følge med i News, som jeg er helt afhængig af.

Men for huuulen hvor kunne vi godt bruge det tordenvejr LIGE nu!!! Her er bare så lummert, at lige meget hvad dælen vi gør, så sidder man stille og koger!! :)

5 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Hej Tina
Det er en hård tid for jer!?
Kan jo ikke rigtig skrive at jeg er ked af at høre det, da det er din egen beslutning og derfor den rette beslutning. :)
Håber du ser fremtiden som lys og indbydende! :)
Det er da dejligt med ekstra plads?
- og en chance for nye møbler! :D
Tor dit tv minder meget om vores, det er vel snart antik???? HI HI :)
Held og lykke med det hele! :)

Githa sagde ...

Hej Tina
Jeg ønsker dig almulig held og lykke med den fremtid der venter dig nu :-)
Inden du får set dig om, så tænker du "hvornår pokker er det lykkes mig at samle så meget habbengut sammen" ;-)
Vi får jo hurtigt fyldt de tomme huller igen, på mange områder.

Hilsner Githa

Anonym sagde ...

...glæder mig at jeg ikke er den eneste, der sukker efter regn! Vores tv har også mærkelig farver og er halvgammelt. Det bliver først skiftet ud, når det går i stykker! God weekend.

IF Stjernen sagde ...

Det ser nu rigtigt hyggeligt ud med den madras :-) Og hvis fjernsynet er mere end 20 år gammel kan det kaldes vintage og der lyder da meget godt ;-)

tanterne sagde ...

Det kan godt være det kan virke lidt tomt lige nu, men på den anden side må det også være skønt for dig sådan at få plads nok til dine ting.

Send en kommentar