Shoppedag

tirsdag den 17. juli 2012


Idag tog vi turen ind til Skive for at futte nogen penge af! Eller dvs. ungerne havde nogen lommepenge, der var MEGET tæt på at brænde store huller i lommerne!

Og det ka vi ikke ha! Så ind og se om de kunne bruges på noget "skrammel" ;) Og DET kunne de... især een ting kunne jeg godt tænke mig at konfiskere ;) En MEGAFON!!!


Selv købte jeg lidt tøj på tilbud og eeehh øhhh hmm .... et par tørklæder! Men til mit forsvar vil jeg lige sige at de var GRØNNE ;)

Hjemme igen, mens ungerne leger med det nyindkøbte, kom Minna løbende ind med en fin hjerteformet blomst... godt spottet alligevel.


Og da vi snød fødselsdagsbarnet for lagkage igår, grundet runde mætte maver, måtte vi lave een idag i stedet :) Men vi opdagede at vi ikke havde nogen tyller med, trods god og omhyggelig planlægning af alt ;) Så gode dyr var rådne.... Et låg fra en smørpakke, blev vasket og klippet, så den lignede en stjernetylle! WOW vi er bare kreative nå ;) Og dermed ikke et ord om mine manglende konditorevner udi dekoration vel?


Grundet delte meninger om lagkager, måtte vi dele den op i to ! Så den ene halvdel fik chokolade creme med bananer. Og den anden fik jordbær creme med jordbærskiver i. Fy den var sød, vammel og ret lækker ;)


Mætte og trætte efter en shoppedag og lækker mad, vil vi nu slappe lidt af :) Vejret har ellers været nogenlunde idag.... dog med små byger af og til. Denne regnbue nåede vi lige at se inden vi gik ind for aftenen. Desværre var jeg ikke hurtig nok til at spurte ind efter kameraet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar