Årh, DET var godt !

mandag den 23. juli 2012


Weeeeee, jeg har været ude og fået luftet frisuren idag!!! :) Jeg troede dagen skulle være sådan lidt kedelig.... Den eneste plan jeg havde, var at hente min bilradio fra reperation. Og jeg var SÅ forberedt på at skulle ind og skændes med dem.... Mest fordi, at de gange jeg har fået noget repareret har det altid været i stykker stadig, eller overhovedet ikke rørt ved.

Så stor var overraskelsen, da de bare langede en ny over disken og sagde: Værsågod, den ku ikke repareres. Men så absolut en behagelig overraskelse. Så nu har jeg endelig musik i bilen igen!

Og da jeg kom hjem kl. 04 i nat, efter besøgs maraton to steder, var jeg egentlig bare forberedt på en halvflad dag.

MEN så kom der en sms fra een af mine gode kammerater, om jeg ikke ville med ud og køre en tur?! :) Og SÅ vidste jeg godt at det betød vind i håret, lidt hastighed, lidt YAYYY følelse i maven. Så det sagde jeg bestemt ikke nej til :)

Det er sjovt som lidt centermotor, lidt åben bil, solskin og lidt vind i håret, kan redde en dag sådan! Men det gjorde det idag :) aaahhh.

Men så må jeg vist også hellere få overstået det mindre sjove imorgen, nemlig græsplænen! Den er stukket af i højden, efter at jeg ikke har været hjemme en uge. Og indrømmer gerne at det ikke var det sidste jeg ordnede, inden jeg tog i sommerhus ;) Så nu går den altså ikke længere!

Seee, det var denne lille najse dyt jeg var ude og køre i idag :) Havde jeg råd til det, skiftede jeg Frk Evigglad ud med sådan en targa! (ikke nødvendigvis en MR2, men bare noget der kan give vind i håret)




3 kommentarer:

Deborah sagde ...

Jeg kan skrive under på, at sådan en giver meget vind i håret. Jeg har engang prøvet at køre i en forgænger til den der og var sikker på, jeg ville lette! Den kan flytte sig!

Dejligt, du havde en god dag.

Jane sagde ...

Det kan være du har det lige som jeg... jeg drømmer nemlig også...

Jeg har en 'Mustang' som også giver 'vind i håret'...

Må indrømme at det er en cykel der hedder 'Mustang' og det med vinden kommer af sig selv ;o)

Tina sagde ...

Deborah: Den fik ikke lov at strække ud for alvor, det er vejene ikke lige til, sådan i myldretid osv ;)

Jane: Hehehe aj hvor sjovt, min mor har også en Mustang cykel ;) Åh ja gid man selv havde hva? ;)

Send en kommentar