Dejlig dag!

onsdag den 4. juli 2012


Jeg har haft en super dag idag :) Ikke fordi der er sket noget vildt spændende.... næsten det modsatte.

I morges fik jeg nemlig mulighed for at gå tilbage i seng, efter at have vækket pigerne. De skulle nemlig på udflugt med mine forældre, til Mandø og en smut over grænsen. Og hold da op, det trængte jeg lige til.

Da jeg så havde fået øjne, tusset lidt rundt i de stribede pyjamasbukser og slidt tshirt, nusset lidt om chili og tomater.... besluttede jeg at det var på tide at forsøge at se lidt hæderlig ud.

Jeg havde nemlig en aftale med de sønderjyske venner :) Ned og sludre, hygge og bare være. Lige hvad jeg havde brug for idag.


Sidst på eftermiddagen, blev vi enige om at hanke op i barnevognen og se om poden kunne få en lur, mens vi fik lidt frisk luft. Og på en mark, ikke langt fra hvor de bor, stod en flok heste.

SE lige de søde føl af bryggerhestene!! :) Jeg er helt vild med bryggerheste. Og jeg kan huske, da jeg engang gik til ridning i Vorbasse - var der et par, der havde to bryggerheste stående. Og de kom jævnligt og red ture på de her store tunge heste. Man kunne næsten mærke murene ryste, når de kom gungrende ind gennem gårdspladsen.

Men dem jeg mødte idag, stod dovent og gumlede græs. Kun de to andre, var nysgerrige nok, til at komme og hilse på de kaldende byboer ;)

Sådan en tur, derud hvor der ikke er bilos, larm og tæt trafik, er altså en lise for sjælen..... Og der er mange små ting at fotografere.... Bla. denne smukke gamle låge, hos en ukendt beboer i den lille by.


Men nu er jeg også grydeklar :) En ny dag venter i morgen.... og tager jeg ikke meget fejl, skal den tilbringes med at stoppe olielækage på Frk. Evigglad. Hun er lidt utæt og skal snart synes.... Så det går ikke at vente ret meget længere nu.

Og meget apropos bil... så har min bilradio valgt at sluge og beholde en cd. Den NÆGTER at spytte ud igen. Jeg resettede så radioen i håb om samarbejde. Men nul og nix - så nemt skulle det ikke være. Nu siger display bare EJECTING, hvis jeg prøver at få den til at spytte ud, og efter et øjeblik står der bare LOADING. Og så sker der intet mere. Teksten forbliver den samme, uanset hvad pokker jeg derefter trykker på. Jeg aner ikke hvad radionen protesterer over og jeg aner ikke hvordan jeg løser problemet.

Jeg savner at høre cd og musik fra usb på den!!! Er der nogen kloge hoveder derude der kan hjælpe??


3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg var faktisk sikker på at jeg var den eneste i det ganske danske land, der var helt skudt i bryggerhestene. Jeg ELSKER de kæmpestore dyr. :-)

Lene sagde ...

dine billeder fanger simpelthen idyllen.
Øv osse med radioen.

Tina sagde ...

Heidi: Naarj er du bestemt ikke :) jeg er HELT vild med bryggerheste.

Lene: Taaak :) Ja det er noget MØG, men skal prøve det trick du talte om i telefonen idag.

Send en kommentar