Tagget - 8 om mig

mandag den 9. juli 2007

Jeg er blevet tagget af Laila :)
Her kommer så de famøse 8 om mig. Og bagefter skal jeg så tagge 8 andre.

  1. Da jeg blev født vejede jeg kun godt 1100 gram og blev kørt i ambulance med politieskorte til Århus Sygehus. Der var oliekrise, og bilfri søndag... Så der skulle lige tilladelse til. Jeg var ikke dømt til at overleve.. men jeg sidder her da endnu ;)

  2. Jeg var engang vildt god til at stå på rulleskøjter!! Vi har en bakke i byen med en hastighedsbegræsning på 30 km i timen (Meget stejl bakke). Den tog vi for fuld firspring da vi var små. Indtil en dag hvor den lokale betjent fik fat i vores forældre, da han mente det var en kende for farligt ;) Men senere blev det prøvet på en hjemmelavet go-card også ;)...Og skateboard.

  3. Jeg er vokset op mere eller mindre som en meget aktiv dreng ;);) Jeg var mest udendørs. Jeg rodede i veteranbiler sammen med min far! Når jeg skrev stil i skolen var det oftere om biler end om heste eller lignende!

  4. Jeg er hamrende usansynligt bange for edderkopper. Og jeg synes selv det er flovt... når jeg vel at mærke er i sikkerhed og ikke har set een længe ;) Ellers kan jeg blive totalt hysterisk og nægte at sidde i en sofa, hvor en edderkop forsvandt inden insektgiften nåede at virke!!!

  5. Jeg stoppede med at ryge d. 11. september 2006. Jeg har ellers røget siden jeg var 15 eller 16.... bortset fra en pause på 1½ år, hvor jeg var så dum at starte igen. Men NU holder jeg den... for jeg har fået det SÅ meget bedre uden de dumme smøger! Hmm men er også blevet 11 kg tungere....

  6. Jeg har altid elsket kreative ting. Men strikningen og hæklingen er faktisk ikke ret gammelt for mig. Min farmor kæmpede med at lære mig begge dele, da jeg var omkring 8 -10 år. Men uanset hvor meget jeg anstrengte mig, lignede det mest af alt en karklud der for længst burde have været kasseret. Jeg lovede migselv, dengang, at jeg ALDRIG skulle prøve mere. Man har vel et standpunkt til man tager et nyt,...ikke?

  7. Jeg klynker over mine xtra 11 kg! Selvom jeg, siden jeg var ganske ung har sukket efter at tage 10 kg på!!! Jeg vejer nu 51 kg. Problemet er at jeg har fået et bildæk. Og jeg har ingen barm.... så det ligner en pæn lille graviditet :(

  8. Jeg bliver nødt til at efterabe lidt her, for den er vigtig ;) ... Min hukommelse er også som en si !!... undtagen med de mest mærkelige ting ;) Jeg kan huske mønstret på mit tapet i mit barneværelse, det første sted jeg husker vi boede. Jeg kan totalt huske fornemmelsen af mine første jernrulleskøjter, jeg fik som ca. 6 årig. De laaarmede!. Men hver gang vi møder nogen i byen, som siger HEJ... må jeg lige høre datteren hvem søren det var ;) Pinligt!


Jeg kunne godt skrive flere... så måske jeg skulle igang med 100 om mig ?
Jeg tagger videre her: Jeg kender ikke sååå mange bloggere og slet ikke af dem som er med på en gang tagning ;) Men jeg vil så gerne lære lidt mere om jer,så jeg håber i vil være med?


Moccapigen
Aalerusen
Bentemor
FruNielsen
Hannes Verden
Lykke og Løkker
Rosenstrik

Hot Needles

6 kommentarer:

hanneb sagde ...

Tak Tina. Jeg vil da gerne være med, så jeg går lige i tænkeboks:)
KH Hanne

Tina sagde ...

GOdt at høre Hanne :) Jeg nåede ikke at skrive det til dig ;)

Anonym sagde ...

Jamen Tina - nu skal jeg jo igang med at tænke....jo :-)Nå - so be it, for jeg vil da gerne deltage.
KH Gitte B

Jette sagde ...

Hej Tina
Jo tak vil gerne være med, har udgivet det på bloggen.

Tina sagde ...

Kanont piger :):):)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Så er den klaret, det var faktisk ret sjovt at sidde og tænke over, hvad man skulle skrive ;-)

Send en kommentar