Lidt træt af det

mandag den 2. juli 2007

Jeg ER altså ved at være lidt træt af regn og gråvejr!! Jeg savner vejr til bare tæer og is ! :)

Det her evindelige våde vejr, sætter mig i en tilstand af vinterhi, eller lignende! Og det er altså næsten ikke til at holde ud efter en lang vinter! Det var jo nu jeg skulle have solcelle-batterierne ladet op igen!

Lige nu, siger thermometret godt nok "lunt".... men her er stadig mest gråt! De eneste der nyder vandet er vist planterne og GRÆSSET, der snart ligner jeg-ved-ikke-hvad!

Nå men det gode ved det er at jeg har kunnet hækle med god samvittighed! Tæppet måler nu 123 cm, og med det lidt trist vejr, bliver det nok lidt længere idag.

Nanna skal overnatte hos en klassekammerat i nat... sammen med hele klassens tøser! De har været så "snu" at aftale en telt-overnatning!!! Hmm jeg håber de har en reserveløsning når sluserne åbnes og lyn og torden brager i natten ;)

Jeg har lovet at krydse fingre for tørt og ikke for koldt vejr!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar