Bryllupsdag og solen skinner

lørdag den 14. juli 2007

Det kan ikke blive mere perfekt! Og dog... det er først imorgen de har det... mine forældre!

Imorgen har de bryllupsdag, men iaften har de inviteret på en god middag :)

Gaven til dem, er lige blevet afhentet hos vores lokale og meget meget dygtige blomsterdame ;) Hun laver nogen smukke ting!! Jeg valgte at få lavet en dekoration i denne krukke (70 cm høj alt i alt). En dekoration i rosa farver og med et par flasker god Fransk vin!! Det er lige mine forældre.... ;) De kører hvert år på ferie i det franske. De starter bilen og kører rundt på må og få dernede, kun med nogen få forudaftalte punkter. Resten er ren spontanitet, afslapning og hygge! Fransk mad og vin, sommetider indtaget på græsset, på et tæppe, et tilfældigt sted på en øde landevej!! Hyggeligt!!

Nanna ringede hjem igår aftes og fortalte om flotte fjelde, elge der brølede, flotte brusende vandfald.... *SUK* Jeg blev helt misundelig!!! ;)

Hun er glad, tøzen! Hun har lovet at tage en heeel masse flotte billeder, siger hun!

De bader i søen ved hytten hver dag og bliver bagefter varmet op i jacuzzien. Om aftenen laver tøzerne selv mad og hygger sig!

Det lyder som en misundelsesværdig tur for 4 teenagetøzer! :) Jeg glæder mig til at høre hende fortælle, når hun er hjemme igen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej tine, vilken fin blogg du har, fina täpper du virkar, men gulligaste var hästen som ligger på rygg

Tina sagde ...

Takk Marianne :):) Haha ja hesten den morede os meget!

Send en kommentar