Afgørelse

fredag den 20. juli 2007


Endelig en afgørelse i denne dumme møgsag.
Jeg blev ringet op og fik at vide at en e-mail var på vej med et bedre tilbud.

Dette var tilbudet:
-Toshiba Satellite P100-435 - C2D T5500, 2 Gb Ram, 200Gb Harddisk - DVD brænder,
Windows Vista Home premium.
-Ekstern Seagate Freeagent USB Harddisk 320Gb
-3 års Solid forsikring
Leveret her på adressen her idag!!

Vi læste lidt på tilbudet. Umiddelbart, ud fra TAL og bogstaver virker Toshiba'en stærkere end min gamle, den har et friskt orange låg. Jeg går fra 200GB HD til 520GB.
Eneste minus.... jeg kender ikke Toshiba. Men omvendt... kan det være værre end HP og Fujitsu Siemens?? Som jeg jo har bøvlet med.

Efter lidt tyggen på det hele, besluttede jeg mig for at springe i med begge ben! Jeg er TRÆT af at slås hele tiden og jeg har en masse grafik jeg skal have lavet til folk.

Så jeg sidder nu ved den nye Orange kasse!! Hov og da de kom og læssede pc'en af bilen, kom han også ind med:
1. En rygsæk indeholdende to flasker rødvin, fint pakket ind.
2. En lille køletaskeagtig ting, med to cykeldrikkedunke og to nøglesnore indeni.

Sweettalking??? Den går ikke!!! Jeg er stadig sur på dem.... men glæder mig nu til vinen ;)

7 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

I følge min husbond skulle det være samme standart som din gamle.
Så du er ikke gået ned i model.Håber den kommer til at virke for dig, så du kan få ro på.

Tina sagde ...

Heej Yt :) Uha jeg håber han har ret! For jeg er, efter to dumme pc
ere, blevet SÅ bange for at vælge forkert!!!
Umiddelbart efter ca. 2 timers brug, ser det fornuftigt ud. Windows Vista er lidt sløv i det synes jeg! selv med 2GB Ram. Og temmelig rodet at finde rundt i iforhold til XP. Men ellers ser det okay ud!
(åh jeg tør næsten ikke skrive ord som "Okay", "Virker", for slet ikke at tale om "Jeg er lettet" !!!!!!!! ;)

Anonym sagde ...

Godt du fik en ny, min datter har haft en Toshiba i godt 2 år, og den virker fint, og vi har ikke haft nogen problemer med den, selv om hun ind i mellem er lidt hård ved den, slæber den med i gymnasiet og mange andre steder, jeg tror egentlig det kan være ligemeget med mærket, tror de er lige gode, men ind i mellem er der bare nogle uheldige maskiner, min søn har en stor HP som han også slæber med allevegne, til div. netparty mm. Held og lykke, håber du nu er ovre alle de "trælse" problemer, man bliver jo afhængig af "skidtet" kh Sus

Tina sagde ...

Åh tak for opmuntringen Sus!! ;) Det er om ikke andet skønt at høre at andre kan have held med deres... det betyder at jeg også KAN være heldig denne gang :):):)
Og jeg tror du har ret mht. mærket... for ngoen af dem bruger jo det samme indmad!!

strikkeforsker sagde ...

Nå så blev kundeservice da til at handle med, ufatteligt man er nødt til at true med forbrugerstyrelsen ;-)

Min bedre halvdel har en Toshiba, den har foreløbig overlevet i 5 år og er blevet slæbt verden rundt.

Hmmmm problemerne med Vista kan du nok ikke klandre din computer for. Dell er blandt de få, der stadig sælger XP.

Pøj Pøj

Tina sagde ...

Hej Forsker :) Ja det er ikke til at fatte at man skal være halv advokat og halvt bryder for at få hvad man har krav på!!! Men ih hvor er jeg glad for at høre godt om Toshiba!!
Jeg klandrer ikke pcen for Vista ;) Men jeg tiggede dem om jeg ikke kunne få XP på istedet, men det kunne jeg ikke.

Anonym sagde ...

Puha, sikke en masse bøvl du har været igennem med det firma.
Men tillykke med den nye pc, håber du bliver glad for den og at den bare virker.
Hilsen Nina

Send en kommentar