MUMS, siger jeg bare

søndag den 13. maj 2012

Mega gode burgerboller

Er du VIMMER jeg fik god mad igår!! :) Normalt er jeg ikke sådan een der sukker efter en burger. Men jeg må tilstå, at på denne måde, kunne jeg godt spise det tit!

Og pulled pork, er noget jeg tit har set eller læst om, og tænkt: Hold op det ser tørt ud og lidt kedeligt.

Jeg lover, at det siger jeg aldrig mere ;) For enhver kedelig forestilling om det, blev gjort til skamme igår. Så hvis du, som jeg, ikke havde smagt pulled pork før, så und dig selv at prøve det! Jeg siger det bare! ;)

Frisk fra grill
Efter at stegen havde hygget sig i en grill i mange mange timer, fik vi den endelig at se ;) Jeg tænkte: gosh den ser lidt øhhh vel-gennemstegt ud?!

Men aldrig så snart gaflen blev stukket i den, faldt den nærmest bare fra hinanden....

Uhhmmm
Og duften, var god, fyldig og lækker :) Og sjældent har jeg glædet mig så meget, til at sætte bisserne i en burger.

Og helt ærligt, så skal det altså snart prøves her på matriklen. Jeg har dog ikke nogen stor smart grill, så det må blive pulled pork fra ovn! Men det må også kunne blive godt :)

Namzzz
Såååeee, Louise og Jørn - i siger bare til en anden gang ikke? ;)


2 kommentarer:

Lene sagde ...

uhmm det ser lækkert ud. Kan du ikke lige skaffe opskriften på burgerbollerne?

Tina sagde ...

Lene: Det var rasende godt!!! :) jo den skaffer jeg til dig.

Send en kommentar