Mors Dag

søndag den 13. maj 2012


Glædelig Mors Dag, til alle jer mødre derude :) Jeg håber i er blevet forkælet, på den ene eller anden måde!

Jeg er i hvert fald! Nanna har snydt mig lidt..... Den anden dag kom hun grinende hjem og fortalte, at nu havde hun købt en mors dags gave, men at hun altså blev fristet og var godt igang med at spise den! Alt sammen sagt, mens hun stod og gumlede på een af mine yndlings lakridser, Ægte sød finsk lakrids!!!

ARRRJ, tænkte jeg, det kan du da ikke bare stå der og sige?! ;) Mens jeg grinte lidt over, hvor meget hun ligner min bror, på det punkt. Grinende, mens hun fortæller, lige ud af posen, at hun har gjort noget dumt/sjovt/skidt/underholdende ;)

Så jeg tænkte at: nå, jamen så er der lidt mindre af den gave .... og tak fordi jeg nåede at smage 3 stykker lakrids, haha.

Men hun tog alligevel fusen på mig. For jeg har lige pakket en ny pose lakrids ud, samt en lækker havebog af Camilla Plum!! Super godt ramt, intet mindre, med min nyfundne havedille :) Og så synes jeg jo at Camilla Plum, kan diske op med mange interessante ting!

Så jeg er taknemmelig og glad, fordi jeg har en datter der forstår at glæde mig, med sådan en god gave :) TAK Nanna!


3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Meget sød gave, hun ved da lige hvad hendes mor kan lide :-)

Dortheivalo sagde ...

Jeg elsker også sød finsk lakrids. En dejlig gave at få

Tina sagde ...

Bebiane: Hun rammer altid plet :) Og hun var endda så sød at tage en træls opvask og noget oprydning igår, som overraskelse. Dejligt :)

Dorthe: uuuhh det er bare SÅ godt :):)

Send en kommentar