Nogen gange er jeg for hurtig...

lørdag den 13. januar 2007

Ja nogen gange er jeg liiiige en tand for hurtig til at give væk :):) Forstået sådan at jeg idag godt kunne have brugt dette sjal. De farver machede lige mit tøj.

Om ikke andet, så ved jeg hvad jeg kunne give mig igang med at strikke!!

Måske det bare ER sådan?? Nogen gange strikker jeg nogen ting... gemmer det... for det KUNNE jo være det liiiige passede sammen med noget tøj jeg har!!! Jeg har godt nok måske ikke lyst til at bruge det NU lige.... og sjaler.. tjaaa jeg bruger dem aldrig... men man ved jo alligevel aldrig.

Så efter nogen dage, uger, måneder... så giver jeg disse ting væk, for jeg fik det jo ikke brugt, ganske som jeg troede!!!!

Og så... TO dage efter at modtageren går rundt og nyder (forhåbentlig) , det nye sjal.. ja så mangler jeg det selvfølgelig *Griner*

Så måske jeg fremover skal strikke to af hver ting????

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Det der med at "komme" til at give ting væk kender jeg godt... det er noget man skal øve sig lidt i at modstå (bemærk, at jeg stadig selv ejer de nye sutsko!), men det er jo så dejligt at give gaver!
Det er nu også et rigtig flot sjal, som jeg er helt sikker på at modtageren er glad for.
Kh Karen S

Send en kommentar