hop hop hop...

onsdag den 17. januar 2007

Sig hej til Hoppeline... hun er en sød lille plyskanin der er ca 20 cm høj og næsten lige så bred,.... hvis man regner ørerne med! Hendes krop er lidt uformelig og ikke helt som i bogen, da "kreatøren" ikke helt havde styr på det der med at lave kaniner!!!

Tjaa det måtte jo prøves :) Jeg så denne søde lille kanin i en strikkebog. Jeg havde hverken det rigtige garn, ej heller evner for at rette opskrifter til, så jeg har strikket ud i den blå luft ;)

Men den endte da meget sød ud, hvis jeg da selv skal sige det... og det ska jeg da!!

Der er babyboom i familie og vennekredsen, så den skal nok blive afsat inden længe.
Edit: Så kom bagsiden også med ;)

12 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvor er den bare nuttet! :D

Linda sagde ...

nåhh.... den har fluffy ører, hvor er den sød! Har den også en fluffy hale??
kh Linda

Tina sagde ...

Rikke :) Tak skal du have :)

Linda :) Såå kom halen også med ;) og taark!

Merete sagde ...

Det er da den sødeste kanin, jeg har set længe. Hvilken bog er den fra?
Kh Merete

Tina sagde ...

Merete,
Den er fra Strikkede dyr, af Anne-Dorthe Grigaff. Der er nogen søde dyr i :)

Anonym sagde ...

Den er da super kær. Jeg synes nu at du er kommet ret godt fra, at bruge en anden type garn end opskriften er beregnet til.
Hilsen Britta

Tina sagde ...

Britta, tak skal du have :) Jeg er igang med en hvid version der er lidt mindre... så må jeg se om ikke jeg kan gøre de ting om, som jeg ikke selv var tilfreds med ved denne her første kanin ;)

Taxastrikkeren sagde ...

Hun er da bare sød! Du må lave en i lyseblå som mage.
Gitte fra Randers

Vivian sagde ...

Naaaaai, hvor er den bare kær, den er da super til barsels/dåbs/m.v.-gaver! Kommer straks på den mentale to-do-liste :-)

Vivian

Tina sagde ...

Hej Gitte, Jeg har desværre ikke noget lækkert lyseblåt garn ;) Så den næste bliver hvid istedetfor!
Men jeg har noget mørkt blåt i samme plys... som jeg overvejer om kan bruges :)

Vivian, Jaahh der er mange anvendelsesmuligheder for denne lille fætter og den kommer ikke itl at bo her længe ;)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Den er da helt vildt sød. Hvilken bog fandt du det søde dyr i? Det går da rigtig godt med projekterne.

Bare klø på
Kh Karen S

Tina sagde ...

Hej Karen,
den er fra "Strikkede dyr", af Anne-Dorthe Grigaff.
Du kan tro jeg kør på ... man kan jo ikke lade være ;)

Send en kommentar