Jeg er SÅ klar !

torsdag den 6. december 2012


Jeg er SÅÅÅ klar ! Er du? Så er det nemlig tid til julemarked på den gamle Rolles Mølle igen :)

Idag fik vi stillet boder op, så vi er klar til at hilse på dig, både denne og næste weekend :) Begge weekender fra 10 til 16.

Og vi har været så heldige at få et drys sne, der bare gør at rammerne er ualmindeligt idylliske!


Vi er endnu flere kreative tøser, med boder i år. Så tro endelig ikke du bare kommer for at se det du plejer ;) Nye friske piger er inviteret og alle står klar med smil og julehygge.

Og her vil være alt fra smykker, til julepynt, kranse, kager og andet godt :)

Her er lidt glimt fra min egen bod:

Hele min lille bod

Jeg har været heldig at låne et filigrantræ til alt mit pynt

Her er hundredevis af pynteting... også i glas.
Er du fristet? Så kom endelig og hils på :)


2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! Og træet er perfekt.
Jeg håber du får et par dejlige weekender og at det hele bliver solgt :-)

Tina sagde ...

Tak Britta :) Jeg håber på et godt salg, så det redder julegaverne! Og ellers får folk resten i julegave ;)

Send en kommentar