Fødselsdag og Fabelagtigt vejr

onsdag den 12. december 2012


Idag, er det jo så den 12. 12. 12!! :) Og det er min fødselsdag.... nice dato alligevel.

Dagen startede med at Nanna med et smil, overrakte mig en gave hun havde glædet sig til at give mig :) Og jeg håber mit brede smil lunede. For jeg fik et polfilter til mit objektiv!! Noget jeg har savnet lææænge, efter at jeg fik mit nye objektiv. Sådan en fætter er nemlig ikke helt billig, når den skal være 72 mm stor. Så jeg VED at SU'en har lidt last... men NØJ hvor jeg blev glad.

Og jeg har hele dagen bare gerne villet ud og fotografere. Men jeg skulle altså lige ordne nogen andre ting først.


Først kom mine forældre på lysvisit. Med sig havde de en stige, så jeg ikke længere skal balancere på først en for lille stige, dernæst en fod op på køkkendøren og derefter HALE migselv op, ved spærrene på loftet ;) Nu skulle det blive lidt mere sikkert. Og samtidig fik jeg en ny dejlig varmedunk og en ny antenne til bilen. YAY, glæder mig til at kunne fange radiokanalerne igen haha.


SÅ skulle jeg lige et smut ud og hente glas i glasovnen, samt aflevere en cd med fotos af de dejlige knægte jeg knipsede den anden dag :)

Og inden jeg så mig om, var der gået et par timer der også.


Da jeg kom hjem igen, havde Nanna lige været i postkassen og der lå sørmer en pakke til mig!!! Jeg får stort set aaaaaldrig personlig post på min fødselsdag, ud over en regning her og der ;)

Der lå simpelthen et smukt Desigual tørklæde, fra en skøn kvinde :) Jubeeeel!


En anden har skrevet at hun ville strikke stjernetrøjen til mig og en anden vil sponsorere garnet :) Jeg føler mig intet mindre en lykkens pamjulefis idag!!!

Jeg er sleeet ikke vokset fra at elske fødselsdage - og idag har da bare bekræftet mig i at sådan en fødselsdag kan være super dejlig. Mange hilsner er landet via www samt telefon.... selv min genbo stak næsen ud og sagde tillykke, da jeg var ved at køre hjemmefra. Af ham fik jeg lige en cd med musik til bilen. Nice! :)


Og helt ærligt, så har vejret været super flot idag. Nærmest skyfrit, vild frost og solskin.... Jeg må have været lidt flink sidste år ;) Ikke et ord om at mange andre har fødselsdag, her den 12.12.12 !


Dagen er ikke slut endnu og nu vil Nanna og jeg få os noget god mad. Og så hedder det sofahygge.... Så foreløbig TAK for alle de hilsner der er landet her hos mig idag :) I er dejlige!!!


7 kommentarer:

Sine Smed sagde ...

Sikke nogle flotte billeder. Det ser ud til og lyder som om at du har haft en virkelig god fødselsdag. Tillykke med dagen.

Sukro sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Sikke en smuk dag. Og som sædvanligt fantastisk smukke billeder!

Helle K. sagde ...

Tillykke her også :) og fantastiske billeder af en helt igennem fantastisk fødselsdag - sikke nogle gode gaver.

Tina sagde ...

Tusind tak skal i have :) For både hilsner og ros af fotos!

Fru Larsen sagde ...

Tillykke med dagen, det lyder nærmest som den perfekte fødseldag :D

Lene sagde ...

hvor dejligt at høre at du havde en dejlig dag, men det havde du også helt bestemt fortjent. Masser og atter masser af knus fra Lene

Strikkefuglen sagde ...

Tillykke med fødselsdagen igår :-) håber du havde en dejlig dag. Sikke nogle smukke billeder du har taget.
Majbritt

Send en kommentar